Przemyslenia

5 0 0
                                    

Olivia przestała odpowiadać na wiadomości, nie wiem może sie mnie przestraszyła...

Trzy godzinny sen zrobił swoje, nie mogłam spać przez cała noc. A szkoda,
odkąd  Tata wyjechał w delegacje nie słyszałam żadnej kłótni przez conajmniej dwa tygodnie. Jutro całe piękno się kończy Tata wraca do domu...

Sama nie wiem czemu mam taką nie niechęć do ludzi.. z IF jest inaczej
nie widzę ich na żywo, oni nie widza mnie mogę im powiedzieć wszystko a oni i tak nikomu nie powiedzą, przecież nie mają komu...

Z rodzicami jest odmienna sprawa
moja niechęć do taty jest spowodowana   jego zachowaniem. To taki typowy dres, który zawsze musi postawić na swoim (pomimo ze nie ma czapki wpierdolki posiada inne atrybuty takie jak paczka fajek..)

Moje przemyślenia przerwał budzik. Nienawidzę tego dźwięku, czy tylko mi kojarzy się z niewyspaniem?

Wyszykowałam  się w jakieś 15 minut, nie maluje się wiec przebiorę się w mundurek szkolny, założę kurtkę i wychodzę. Zmywam sie dość szybko, nie ukrywam ze jest to spowodowane tym ze nie chce spotkać sie z moją cudowną rodzinką...

Gdy powiem komuś ze chodzę do ,,prywatnej" szkoły mówią mi ze jestem szczęściarą, niewiele ludzi stać na to, sam mundurek kosztuje 600 złotych, a co mowa o książkach i ogólnych ubraniach? ( buty, kurtka)
W rzeczywistości nic nie jest kolorowe, ludzie plują jadem, nauczyciele oceniają po znajomościach i po zamożności... 

Naszczescie zostało mi tylko kilka miesięcy, i wynoszę sie z tej patologii.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Illuminata.Where stories live. Discover now