4.5.2017-Saturday

1K 135 11
                                    

První přišel Louis Tomlinson.

Bylo 14:56

Sedl si na lavičku, ze které nejlépe viděl do všech stran útulného parku a čekal.

5minut

10minut

20minut

35minut

48minut

63minut

71minut

Bylo přesně 16:11, když se Louis Tomlinson naposledy podíval na své hodinky, a s první ze řady nezastavitelných slz, vstal.

Harry Styles nepřišel.

'Byl jsem mu jen pro srandu.' Myslí si Louis a s tichými vzlyky se pomalu vydává domů.

'Sestra měla pravdu. Jsem bezcenný. Všem jsem jen pro legraci. Všem. I Harrymu Stylesovi.' Jeho mysl dál okupují tyto zlé myšlenky.

A tak si nevšímá.

Nevšímá si toho, že se proti němu řítí kudrnatý Harry Styles.

A proto se opravdu lekne, když se při tvrdším nárazu jeho tělo ocitne několik centimetrů nad zemí.

,,Ahoj Louisi Tomlinsne" rozezní se v Louisových uších chraplavý hlas.

Ten chraplavý hlas, který si Louis přál slyšet před 74 minutami. Hlas Harryho Stylese.

,,Jsem ti jen pro srandu" zavzlyká naštvaně, ale i přesto se jeho ruce omotají kolem kudrnáčova krku a svou hlavu zaboří do místa mezi Harryho krkem a ramenem.

,,Moc se omlouvám kopretinko, musel jsem zavézt sestru do nemocnice, má zlomenou nohu" Harry Styles postaví Louise Tomlinsona na zem, ale jeho ruce pořád zůstávají na Louisově bocích.

,,Jak-jak víš, že to jsem já?" Zpetá se nadále zmatený Loui

,,Jenoduše.., jsi tu jediný smutný kluk" odpoví lhostejně Harry, nacož se Louis zamračí ,,Dělám si srandu kopretinko" uchechtne se ,,Niall Horan se před dvěma týdny omylem prořekl" uvede Harry vše na pravou míru.

Louis se na něj uslzeně zadívá, než poví ,,Nejsi zklamaný Harry Stylesi?"

,,Neplač" usměje se na něj, Harry Styles. Opatrně chytne do svých rukou tvář mladého brunetka a jemně mu palci setře všechny zbylé slzy. ,,Jsem tak šťastný, že jsi to ty" pohladí ho po tváři ,, Vždy ses mi líbil"

,,Vždy?" Zarazí se Louis ,,Jsi tak bezzábranný, proč jsi za mnou nikdy nepřišel?"

,,No i bezzábránný Harry Styles má někdy strach, že se ztrapní" začervená se kudrnka. ,,Ale teď to budu muset překonat a na něco se tě zeptat Louisi Tomlinsone" chytne jej za obě ruce a Louis Tomlinson napjatě čeká.

,,Budeš můj přítel?"

,,Já?" vyhrkne Louis vesele

,,Jo. Ty!" Zakýve hlavou kudrnatý mladík

,,Jen když, mi odpovíš na jednu otázku" namítne modrooký.

,,Ptej se"

,,Proč zrovna kopretinka?" Zachichotá se Louis Tomlinson, když vidí jak se na tváři Harryho Stylese roztáhne uličnický úsměv.

Přistoupí k němu co nejblíže a spojí své dlaně na Louisových zádech ,,Prostě se mi to líbí" lhostejně kývne hlavou.

A i když chce brunetek ještě něco namítnout, něco ho zastaví.

Harry Styles právě políbil Louise Tomlinsona.

~~~~~~~~~

THE END. 🍾🎉👬😭♥️♥️

Takže lidičky, i když vím, že tyto poznámky, už nikdo nečte, tak nějak cítím potřebu vám všem moc poděkovat za každý jeden vote, za káždé přečtení a za každičký komentář. Děkuji, že vás neodradila moje nedodržovaná, i když slibovaná aktivita a dočetli jste to až sem. Mě osobně bude tento příběh opravdu hodně chybět. Není to totiž jen můj první larry/gay příbeh, ale i můj první dokončený příběh. Tak jo, doufám, že se vám můj příběh líbil. Mějte krásný den, noc, život, prostě cokoliv, bye -eM

Sad boy || L.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat