Jeejj al hoofdstuk 2 van My Dilemma. :)
----------------------
Is dat Harry? Die jongen die ik nog voor het concert ontmoet had? Nee....nee ik zit gewoon weer eens te veel na te denken.. 'Hé Charlie, wie is die jongen met die bruine krullen?' vraag ik. 'D-dat i-is H-H-Harry St-Styles.' Probeert ze nog uit te brengen. Ze heeft plotseling veel moeite met praten.. Vast omdat ze heel dicht bij haar grootste idolen.... Oké ze zijn echt hot maar ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel meisjes dankzij hun op hol slagen. Het zijn toch ook maar gewoon jongens die lol willen maken. En echt ik weet niet hoe het zou voelen om zoveel aandacht te krijgen maar ik denk nu toch ook weer niet zo leuk. Ze hebben gewoon geen vrijheid meer.
Zonder erbij na gedacht te hebben wat Charlie net had gezegd komt de met bruine krullen op me afgelopen. Hij staat recht voor me en kijkt me verwardt aan. Oh daar heb je weer die mooie groene ogen. 'Hi Jade.' 'Hi Harry?' Vraag ik verbaasd. 'Je herkent me nog haha, ben je fan van ons?' 'Ons?' Ik kijk hem nu nog verbaasder aan. 'Ja ons. Ik, Niall, Louis, Liam en Zayn. Kort gezegd One Direction.' 'Nee, niet echt. Ik ben hier naartoe gesleurd door mijn vriendin Charlie. Ze is echt bezeten door jullie...' Ik wijs naar Charlie maar Harry kijkt me alleen maar aan... Het begint me wat op de zenuwen te werken.
'Euhm... Wil... Wil je misschien eens met me uit?' Hij kijkt naar de grond en begint te blozen... 'Ja is goed hoor..' Zeg ik zonder na te denken... Wacht! Zei ik nu net ja? Ik ken hem niet eens.... Zijn ogen lichten op en hij begint breed te glimlachen. 'Oké ik haal je vanavond om 7.00 pm op.' Zegt hij en gaat gelijk daarna nog een paar fans begroeten.
*die avond (6.50 pm)*
'OH MY GOD!!! IK KAN NOG STEEDS NIET GELOVEN DAT JE MET HARRY STYLES EEN AFSPRAAKJE HEBT!!!!!' Gilt Charlie door haar huis. 'Kalm aan Charlie! Straks val je nog flauw.' 'Pfff Oké... Maar ik kan niks beloven dat ik zo kalm blijf.'
*Dring, dring....*
'OMG!! Dat zal Harry zijn!!! Oké dus wees voorzichtig en als jullie wat te dronken zijn... Doe "het" dan wel veilig he!' 'Ik ben altijd voorzichtig en Charlie!! Dat gaan we echt niet doen hoor!' Zeg ik tegen haar en loop naar de deur. Charlie is ondertussen al naar boven gegaan dus ik sta hier dan met heel veel zenuwen! Ik ben eigenijk nog nooit op date geweest.. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn... Ik maak de deur open en zie Harry daar staan met een pak (! ;o) aan en met een roos in zijn hand. Ik sluit de deur, hij kijkt me aan en glimlacht breed. 'Een mooie roos voor het mooiste meisje van de wereld.' zegt hij en geeft me de roos...
Wacht een even.... Hoe wist hij nu waar dat ik woon? Zonder dat ik het zelf merk pakt hij mijn hand en loopt met me naar de auto. Hij doet de deur voor me open en ik stap in. Hij rend naar de bestuurderskant. Terwijl hij onstapt doe ik men gordel om. Ik wil hem weer aankijken maar plots zit Niall naast me. 'Euhm...... Waar is Harry?' Vraag ik. 'Harry? Waarom heb je Harry nodig?'
Is dit een grap?
--------------------------------
Okej misschien is dit niet echt al een lang hoofdstuk. ;s
Het kan wel zijn dat dit je wat verward met de inhoud maar bij de volgende hoofdstukken word alles wel wat duidelijker. :)
Ow en let a.u.b. niet op mijn spellingsfouten ;s
Ik ga verder bij 2 votes en 1 reactie.
De eerste reactie tag ik in het volgende verhaal! :D
Bye bye,
Lots of love,
Me. :) x
YOU ARE READING
My Dilemma (a dutch |Harry Styles|Niall Horan| fanfiction)
FanfictionInhoud: Maak kennis met Jade Smith, een 17 jarig meisje uit Holmes Chapel. En haar beste vriendinnen Charlotte (Charlie). Jade woont al bijna heel haar leven bij Charlie want Jade's haar ouders zijn overleden in een auto ongeluk. Jade is al jare...