Furcsa tények
Az iskolában azon a napon mindenki a reggel történtekkről beszélt. Mindenki aki Shaun és Mika melett elhaladt mindig köszönt nekik. Minden szünetbe Shaun és Mika kimentek az akadémia elé és ott ettek. Kid és Blackstar állandóan őket nézték a tetőröl.
- Nem tudom elhinni, hogy bennük is fekete vér folyon - mondta Blackstar.
- De ha fekete vér folyik bennük akkor, hogy tudnak ketté vállni? - kérdezte Kid.
- Nem tudom de egy biztos - mondta Blackstar. - Hatalmasságomat nem fogják legyőzni!
- Így legyen - mondta Kid. - De megyek megkérdezem apámtól, hogy mik ők.
- Rendben menjünk - mondta Blackstar.
Kid és Blackstar lemásztak a tetőröl és visszamentek Makahoz, Soulhoz és Tsubakihoz.
- Na mi volt? - kérdezte Soul.
- Semmi különös - mondta Kid. - Csak esznek és beszélgetnek.Valami rossz előérzetem van. Megyek és megkérdezem apámtól, hogy kik ők.
- Rendben - mondta Maka. - Mi addig próbálunk velük beszélni.
- Kid én is veled tartok! - jelentette ki Blackstar.
- Nem Blackstar ez az én feladatom - mondta Kid.
- Rendben Kid majd találkozunk - mondta Soul.
Ekkor Liz és Petty előjött az egyik teremből. Liz arca sápadt volt.
- Liz mi történt? - kérdezte Kid.
- A-a fi-fiú me-mellett ült-ültem - dadogta Liz.
- És mi volt? - fordult Maka Lizhez.
- A srác folyton engem nézett - vett nagy levegőt Liz. - A haja vörösesbarna a szeme barna bár volt benne egy kicsi kék, a legfurább az volt amikor a lány felé fordult behúzott neki egyett és azt mondta: "te barom".
- Ez fura, majd apától megkérdezem - mondta Kid.
-Na mindegy mi megyünk velük beszélni addig is szerez infót róluk-mondta Soul.
Rendben megteszek mindent amit tudok-mondta Kid-Liz,Petty gyertek velem!
-Rendben-mondták egyszerre a lányok.
Kidék elindultak apja irodájába érezte,hogy a beszélgetés egyoldalu de tudta,hogy fontoss a biztonságuk miatt.
-Kid olyan furcsa a lány-mondta Petty-állandóan a füzetébe rajzol de egy a baj,hogy ZSIRÁFOT NEM RAJZOLT BELE!
-Jó Petty nyugi nincs semmi gond avval ha nem rajzolt bele zsiráfot egy a lényeg- Kid komoly arcot vágott szemében látszot égett a tűz-hogy legyen szimmetrikus a füzet.
Úristen megőrülök köztetek-mondta Liz.De mielött Kid vissza szólhatot volna megérkeztek apja irodájába.
-Szervusz fiam mit kerestek itt?-kérdezte halálisten mester.
-Apa a két diákról akarok beszélni.-mondta komolyan Kid.
-Áh szóval Shaunról és Mikáról.
-Igen apa róluk-mondta Kid-Ma reggel amikor jöttünk a többiekkel azt láttuk a lány a srác hátán van,mint Ragnarok
Cronán és szerintem fekete vér folyik benük.Mert ha az folyik benük akkor az veszélyt jelenthet.-Rendben fiam elmondom azt amit tudok róluk-mondta halálisten mester-A fiúval kezdem:Shaun Delano 15 éves fegyvermester szüleivel élt egy kicsi messzi faluban Mikán kívül volt egy másik fegyvere de annak a nevét nem tudjuk viszont van benne valami különleges,hogy ha megtámadják Mikát ő megvédi.
-Ez különös-mondta Kid-A fegyvermester is védi a fegyvert.
-ígyvan fiam-mondta halálisten mester-Na rá térek a lányra Mika Milari szintén 15 éves de idősebb Shaunnál kettő fegyver módja van az egyik bárd a másik ostor.Imádja Shaunt de amikor Shaun elkezd csajozni akkor legszivesebben megölni de nem teszi mert Mika Shaun fele lelke.
-Mi?-kérdezte Kid-szóval azt mondod,hogy....
-Igen fiam ezért tudnak egybe lenni ezeket úgy hívjuk,hogy adin
És hogy ebbe mi a jó,hogyha egyesülnek akkor a lelki erejük és a testi erőjük is erősödik.-Renben apa köszi az infót-mondta Kid-Liz,Petty gyertek.
-Rendben-mondták a lányok.
Kidék visszamentek az akadémia elé és a többiek ott álltak.
-Mi történt-kérdezte Liz.
-lejöttünk velük beszélgetni és mikor ideértünk akkor azt mondták,hogy:Már vártunk titeket.
-Azta-mondta Kid-ez nem semmi.
-Mi nem semmi-mondta egy mély hang.
Kid ekkor megfordult de mielött megfordult volna látta,hogy a többiek arca ledermedt.
Mikor megfordult egy vörös hajú barnás kék-szemű gyerek állt vele szembe.
Shaun volt az.
YOU ARE READING
soul eater. Az új diákok(fan fic)
Humorazoknak írom ezt a könyvet akik szeretik a soul eatert jó szórakozást:-)