Hejo, w tej książce będę polecać dobre utwory (również parodie), niekoniecznie dla dziewięciolatków, ale i tak nikt poza moimi sprawdzonymi znajomymi tego nie czyta :'D
No to ten
Lecim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zacznę od zespołów, obok wymienię najlepsze utwory, później przejdę do pojedynczych utworków XD
Falling in Reverse - aktualnie jeden z moich ulubionych zespołów, a utworków jest dużo... I'm not a vampire, Sexy Drug, Good girls bad guys, Game over, Where have you been, Fashionably late, It's over when it's over, Bad girls club (tekst mnie zawsze powala), The drug in me is you.
Three Days Grace - do amv z anime genialnie pasuje ^^ Animal i have become, Painkiller, Gone forever.
twenty one pilots - heh, mainstream tak bardzo ),) ulubione to Heathens, Migraine i Stressed out.
Black Veil Brides - koffam <3 In the end, Perfect weapon, Knives and pens.
Hollywood Undead - no kto ich nie kocha, bo ja ubóstwiam :] utworków jest dużo, a nie chcem robić konkurencji FiR, a zatem maj fejworit to Pigskin (bo czm by nie), Another way out, Bullet.
Taco Hemingway - i cant believe im writing this... XDD Sam pseudonim mnie już powala. Deszcz na betonie, Następna stacja, 6 zer (wbrew pozorom gościu nie jest parodią)
Skillet - jeden z moich pierwszych zespołów, które lubię, bo wcześniej słuchałam tylko pojedynczych utworów pojedynczych wykonawców :) Awake & alive, Whispers in the dark, Falling inside the black (klasyk :'3)
Marina and the Diamonds - naprawdę Gosiu? xdd tak, słucham. Ulubione: Primadonna girl, How to be a heartbreaker, Power and control, mój ulubiony z ulubionych - Oh no. osobiście nie przepadam za tekstami, ale styl śpiewania jest oryginalny i... wbrew pozorom trudny :'D
Yuki Kajiura - STOP HEJTY NA JAPONIĘ, DAJCIE WYTŁUMACZYĆ XDD Moja idolka (kiedyś, teraz to Link, co gry ze mną zrobiły xdd) łączy klasykę z popem, co wychodzi genialnie *^* Ulubione utwory - wszystkie, które słuchałam :'3 Polecam Crossing Field (z SAO, którego samego w sobie nie lubię xd), cały soundtrack z Pandora Hearts i Everytime you kissed me (również z PH, ale z wokalem *^*)
Koji Kondo - *patrzy z litującym się uśmiechem* Soundtrack z The Legend of Zelda, a co by innego? bitch please
Hatsune Miku - Tak... Za dużo tego (połowy nie powtórzę, japoński łamaniec językowy xd) Cantarella (której wokalem jest KAITO, A MIKU TYLKO ROBI CHÓREK, A MIMO WSZYSTKO TO ONA JEST GŁÓWNYM WOKALEM, JEBANY MAINSTREAM >:CCC A MOZE JA WOLE KAITO, HUH????)
KAITO - Mój ulubiony vocaloid. Naprawdę, dużo tego, głównie parodie. Lord of Darkness, Judge of Corruption, KAITO ga uninstall.
Luka Megarine - wszyscy na to czekają, a tu chuj, lubię non-canony. +IMPALE :'DDD jebiem hardo.
NeverShoutNever - On the brightside, utwór wywołuje u mnie uśmieszek i poprawia nastrój :'3
Snow White's poison bite - tak, lubię ten najbardziej przereklamowany utwór... The end of prom night :)
Piko Taro - PPAP i Neo Sunglasses :)))
Good with Grenades - Bruises and Bitemarks
Push Play - Midnight Romeo
Jak coś pominęłam będzie w następnym spisie ;'3 Wiem, że tytuły powinnam spisywać z rzeczownikami z dużej, ale mi się nie chce :) Nie pytaj, skąd mam tak zjebany gust muzyczny :'D
CZYTASZ
Song of Gosiates, czyli polecanki cacanki
RandomW tej ksiażce polecę kilka zespołów (pls nie ściągajcie mnie za prawa autorskie XD). Na okładce znowu Link, to będzie taka moja "tradycja" :3