Me Teeme Üksteisele Haiget (Larry Stylinson One Shot)

903 23 7
                                    

''Harry'' Ärkab ülesse, käib pesus, paneb riided selga ja läheb kööki, et hommikusööki  hakkata valmistama.

''Niall'' Koputab.

''Harry'' Avab ukse ''Hei, Niall! Mis sa nii vara hommikul siin teed?''

''Niall'' Üllatunult, veidi vihaselt ''Harry, kas sa teed nalja või?? Kell on 2 minuti pärast kümme ja meil pidi täna kell 10 hommikul intervjuu olema!''

''Harry'' ''Oh issand, ma täiesti unustasin!''

''Niall'' ''Ma ju helistasin sulle eile, et te seda Louisega kindlasti ära ei unustaks.. KUS LOUIS ÜLDSE ON? On ta ikka üleval??'' närviliselt.

''Harry'' Karjub ''Eiii!'' joostes teisele korrusele.

Avab Louise toa ukse ja jookseb sisse ''Louis ärka kohe ülesse, meie tänane intervjuu on juba hakkanud!!''

''Louis'' Tõstab pea aeglaselt padjalt ''Tere hommikust sullegi Hazza!'' naeratab.

''Harry'' ''Selleks ei ole aega!! Sul on 2 minutit, et ennast alumisele korrusele vedada! Liiguta ennast juba!!''

''Louis'' ''Rahu Hazza, ma olen kohe valmis! Usu mind keegi ei pahanda meie hilinemist, sest mul on neile suur uudis!''

''Harry'' ''Mis uudis?''

''Louis'' ''Küll sa intervjuul kuuled kallis!''

''Harry'' ''Okei, lähme nüüd kiiresti palun! Kallis oled Louis! Ära seda kunagi unusta, et ma armastan sind!''

''Louis'' ''Okei kallis, ma armastan sind ka! Sa oled ju mu parim sõber!'

''Harry'' Noogutas, kuid ta nägu vajus kurvaks.

Pärast 10 minutilist autosõitu jõuavad Louis, Harry ja Niall lõpuks stuudiosse.

''Liam'' Harryle ja Louisele ''Kus te enda arust nii kaua olite?? Meie management lööb meid kindlasti maha!''

''Zayn'' ''Selleks ei ole praegu aega Liam. Me peame kohe minema!''

''Int.'' ''Ja One Direction on lõpuks siin! Suur aplaus, sest sealt nad tulevad!''

''Niall'' ''Heiii, kuidas kõigil läheb?''

''Liam'' ''On tore teid kõiki täna siin näha!''

''Harry'' ''Me armastame teid!''

Pärast kõiki küsimusi mis poistelt on juba miljon korda küsitud ''Olen kuulnud, et 3 poissi on bändis vallalised.  Teeme kohe selgeks. Vallalised tõstke palun käed!''

''Niall'' Tõstab käe.

''Harry'' Tõstab käe.

Mõõdus sekund, kõik saalis jäid vaikseks.

''Zayn'' Jälgis imestunult Louist, kes kätt ei tõstnud nagu tavaliselt.

''Liam'' *Kas Louis pole enam vallaline?* mõtles imestunult.

''Louis'' Naeratas kavalalt.

''Int'' ''Tundub, et vallalised on siiski kaks poissi!''üllatunult.

''Louis'' Naeratus ''Tundub vist nii jah!''

Enam ei olnud saalis vaikust, kõik plaksutasid, naersid ja pommitasid Louist küsimustega. Poisid olid üllatunud ja soovisid Louisele õnne, kuid Harry ei rääkinud sellel intervjuul enam midagi.

Me Teeme Üksteisele Haiget (Larry Stylinson One Shot)Where stories live. Discover now