85. tény

2.7K 281 47
                                    

Rowling kedvenc rajongói elmélete.
A Harry Potter első megjelenése óta rengeteg teória született az olvasók, nézők, rajongók részéről, Rowlingnak ezek közül az a kedvence, hogy Dumbledore maga a Halál. Az írónő szerint a gondolat menet még jó is.

Minden a 3 testvér meséjével kezdődik. Ugye mindenki emlékszik rá?
A három testvér találkozik a Halállal, mindenki kér tőle valamit, a legidősebb pálcát, a középső a feltámadás kövét, a legfiatalabb pedig egy láthatatlanná tevő köpenyet. A pálcát és a követ birtokló testvérek meghalnak a történet során, viszont a legfiatalabb testvér bölcsen választott és önként távozott a Halállal.

Már régebb óta létezik az a teória, hogy a három testvér Voldemortot ( a Bodzapálca tulajdonosa szeretne lenni ), Pitont ( a Feltámadás követ szeretné Lily miatt ) és Harryt ( akinél a Köpeny van ) rejti.

A teória szerint Dumbledore pedig a Halál.

1. A Harry Potter és a bölcsek kövében Dumbledore adja a köpenyt Harry-nek. A mesében a legkisebb fiúnak adta.

2. Tőle kapja Harry a feltámadás kövét, a cikeszbe rejtve, a 7. részben,
mielőtt Voldemort elé megy.

3. A Bodzapálca Dumledore tulajdonában van.

4. Ő várja Harry-t a King's Crosson, mikor Harry a túlvilágra kerül.

5. Van köze Voldemort és Piton halálához is. Csakúgy, mint a mesében, a Halálnak is köze van a legidősebb és a középső fivér halálhoz.

6. Ő segít Harry-nek a horcrux-ok felkutatásában, megsemmisítésében is.

7. Piton Dumbledore kérdésére küld halálos átkot, így Voldemort azt hiszi, hogy Piton a pálca tulajdonosa. Pitont ezért öli meg, hogy ő legyen a birtokosa, de nem is Piton volt a pálca "ura". Hanem Draco, később Harry, mert Draco fegyverezte le Dumbledore-t a toronyban és Harry pedig lefegyverezte Draco-t. Így a halálos átok, amit Voldemort küldött Harry-re "visszapattant" magára, mert a pálca nem bántja a saját urát.

Viszont a köpenyt, Harry az apukájától "kapta" csak Dumbledore adta oda neki mivel James meghalt 😔😔❤️

Harry Potter tényekWhere stories live. Discover now