HyoRin POV
Kelas jadi sunyi. Aku nak bantah dak sepet ni. Bkan salah aku..... Well.
Mmg aku yg tulis dekat papan hitam tu but..... Aku bosan.
Ok.
Alasan tak masuk akal. •°•
Aku pandang Jimin. Dia masih dengan muka tegang dia. "Dah, semua duduk tempat masing-masing. Jangan buat bising eh?" bidadara dari syurga bersuara.
Siapa tak knal weyh? Siapa? Tak knal takpe, curze dia hasbend aku. Korang knal takde guna. Hohohoho.
Kitorang duduk tempat masing-masing. Kelas aku semua berfangirl sbb Bambam dngn Jimin ade.
"Oppa, saya ade coklat, nak?"
Eh? °'^°
Gediknye _=_
Bambam dngn Jimin senyum je.
Hahagagagaga..... Dia tak lyan kau ^_^_^
Ah mari kecam itu perempuan.
_______
Jimin POV
Hyorin ni.... Dia..... Asyik.... Pandang.... Bambam je. Tak berkelip mata dia pandang Mamat ni. Aku pandang bambam. Apa lebih dia ni sia??
"Girl, you. At back there" bambam panggil Hyorin. Weyh asal ni? °^°
"What your name?" tanya bambam. Pfft. Huduh. Aku pikir ape td..
"Me?" Hyorin menunjuk diri sendiri. "Yes you" jawab bambam sambil tersenyum.
"Hyo--Hyorin" dia gelabah. Well, klau aku pon gelabah. Tp lepastu, dia tak berhenti sengih langsung.
De hell?
__________
Hyorin POV
Siapa tak suka weyh? Siapa?
Dalam tiga tahun sekolah, harini hari paling bahagia ~^~ Tak ade angin, ribut, petir, puting beliung. Bambam tanya nama aku °^°
Akhirnya, aku rasa ada guna aku hidup. ^_^ Tak sangka dia noticed aku >_<
Kring Kring Kring
Loceng bunyi je, si JAMBAN *jimin* tu dah kluar. Akhirnya.... Aku akan pergi syurga.
Muka dia macam Tae'hi waktu dalam kelas aku tadi. Senyum tak, sengih pon tak. Muka cemberut je dia bagi.
____________
Aku pergi locker. Aku letak buku aku pastu bersiap nk balik. Bila aku dalam perjalanan nk kluar sekolah, kawan-kawan aku berlari pergi padang.
Weyhh.. Ade ape ni? Asal buat marathon tak ajak aku? !!
"Woi Mingyu!" dia berhenti bila nama dia kena panggil. Jngn marah aku panggil dia, sbb dia je paling dekat.
Aku berlari pergi ke dia. "Asal semua orang ni?" soal aku. "Ouh... Kau tak tau ke? Bambam dngn Jimin bergaduh kat padang la" jawab dia sebelum tinggalkan aku.
Ouh... Gaduh.
Wait.. Gaduh. Jp.....
Gaduh?!
Aku lari ke padang. Bila aku sampai.... Jimin dah pegang kolar baju Bambam. Tak boleh jadi ni.... Aku kena amik tindakan.
"Gaduh! Gaduh! Gaduh" jerit aku. Kawan yang lain pon turut serta bg sokongan. Well, takkan nak bagi diorang berpegang kolar sampai besok?
YOU ARE READING
Catch My Girl
Fanfiction" Aku benci sekolah " " Ouh.... Dan Pengawas " Started : 28/10/16 End : On going