ŠPECIÁL [KaBo Collab 1] Halloweenská Party 1/2

46 3 0
                                    

Hneď ráno ako som sa zobudila, som sa už som sa tešila na Halloweensku párty, ktorá sa mala konať dnes večer. Dlho som rozmýšľala, začo pôjdem a nakoniec som sa rozhodla, že budem upírkou. Zvodnou upírkou. Po tom, ako som sa naraňajkovala, som sa začala chystať na večer. Všetky veci čo som ku svojmu kostýmu potrebovala som si už kúpila prednedávnom, takže teraz som sa už mohla naplno venovať príprave môjho kostýmu. Ako prvé som si spravila make-up. Použila som čierne očné tiene, čiernu špirálu, čiernu ceruzku a krvavo červený rúž. Upírske zuby som mala tiež a aby to vyzeralo, že mi z úst tečie krv, som si kúpila také pilulky, ktoré keď prehryznem, tak to bude vyzerať tak, akoby som práve niekoho pohrýzla. S účesom som sa veľmi netrápila, len som si nechala rozpustené vlasy. Teraz som sa už len musela obliecť. Dala som si kratšie, tak trochu roztrhnuté čierne šaty, ktoré mali v strede červený pás, aj s límcom okolo krku, a na rukách som mala čierne čipkované rukavice po lakeť, a čierne silonky. Obula som si vysoké topánky a ako menší doplnok som si dala červený náhrdelník. Tak veľmi som sa tešila na tú párty, asi viac ako na Vianoce. Vždy tam vyberú nejakú dvojicu (väčšinou babu a chalana) a majú splniť nejakú úlohu alebo majú nejaký Challenge. Každý rok to obmieňajú, minulý rok museli splniť nie ľahkú úlohu. Tieto úlohy bývajú vždy ťažké. Ja mám najradšej Challenge tie bývajú väčšinou zábavné. Už bol čas ísť, len som si vzala peňaženku a kľúče od auta. Pomaly som prechádzala mestom a vychutnávala si večernú atmosféru mesta. Milujem to, hlavne keď je západ slnka, to je niečo úžasné. Už som bola skoro pri bare, kde sa bude odohrávať táto akcia. Len čo som zaparkovala, videla som pri dverách postávať tri postavy. Ich by som spoznala hocikedy. Boli to moji kamoši. Adam bol oblečený za zombíka, Amanda za čarodejnicu a Rachel bola pravdepodobne Morticia Addamsová (teda aspoň to tak vyzeralo). Hneď ako som ich videla, tak som vyšla z auta a išla ku nim. 

 ,,Čaute," pozdravila som ich.  

,,Ahoj," kývli mi zborovo.

 Potom som každého z nich objala. 

 ,,Tebe to teda pristane, asi by som sa nechal zviesť tebou," uškrnul sa Adam.Ja som sa zasmiala a buchla som ho do ramena. 

 ,,Au," povedal.

 ,,Prepáč," ospravedlnila som sa a pohladila som ho po ramene. 

 ,,Ešte ako dlho tu budeme stáť, mne je zima," sťažovala som sa.

 ,,Ani sa ti nečudujem, že je ti zima v tých krátkych šatách," zasmiala sa Rachel ako Morticia.A my všetci tiež. 

 ,,Pustia nás dovnútra,..." Amanda sa pozrela na hodinky, „až za 15 minút." 

 ,,Čože??" zakričali sme spolu s Rachel, až sa na nás pozreli skoro všetci ľudia čo tu stáli. 

Okolo nás prešiel jeden pekný chalan a zachytila som jeho výraz. Skoro som sa pri pohľade na jeho krásne modré oči roztopila a tie jeho ostro rezané črty.

,,Hm... zaujímavé, nikdy predtým som ho tu nevidela a to tu už chodím každý rok," zamyslela som sa a zahryzla som si do pery, pri pohľade na jeho zadok.

 Zrazu mi pred očami zamávala čiasi ruka. Bola to Rachel.

 ,,Haloo, počúvaš nás? A kam sa to vôbec dívaš?" zvozila ma.

 ,,J-ja.." chcela som im ukázať toho chalana, ale nikde som ho nemohla nájsť akoby sa prepadol pod zem. 

,,To je jedno." Mávla som nad tým rukou

. Otvorili sa dvere a vyšiel von bodyguard a postupne nás púšťal dnu, ale museli sme mu ukázať lístky. 

,,Konečne sme vnútri," pomyslela som si a prebehla mnou vlna vzrušenia a nedočkavosti.

-------------------------------------------------------------------

Tak táto jednodielovka nie je celá, lebo je to spoločná práca s @BooksLoverHP takže druhú polovicu nájdete na jej profile :) Rozhodli sme sa spraviť túto jednodielovku špiecialne na Halloween tak dúfame,že sa vám táto a aj druha polovica príbehu páčila :) Ak áno tak bude radi za všetky hviezdičky a aj komentáre :) Tak vám všetkým prajem pekný Halloween :)

*Katka*

  

Halloweenská PartyWhere stories live. Discover now