ГЛТ: Габриел
Събудих се от ужасният шум на алармата ми. Станах и отидох да си взема душ след това си избрах тези дрехи. (снимка)Взех си една ябълка и тръгнах към училище.
Излязох от вкъщи и забелязах, че ще имаме нови съседи спрях се и се загледах. Изневиделица се появи черен джип и спря пред съседите от колата слезе една жена на около 36-40 години с кафява дълга коса а зад нея се появи едно момче на около 17-18 години. Той беше УОУ с рус перчем висок и естествено SWAG стил. Той слезе от колата и започна да се оглежда забеляза ме и ми се усмихна и аз му отвърнах. След това се запътих към училището.ГЛТ: Джъстин
Събудих се в колата заради майка ми която ми крештеше, че сме пристигна ли вече. Аз слязох от колата и се по огледах забелязах едно доста красиво момиче да стой и да ме гледа учудено аз и се усмихнах и тя ми отвърна след това си тръгна. Аз влязох вътре и доста се изненагах къщата от вътре изглеждаше по добре от колкото от вън.
- Мамо, коя е моята стая?
- Качи се на втория етаж и си избери една от всичките.
Качих се и разгледах всички стай но нищо не ми допада ше. Накрая ми остана само една стая която не бях видял влязох стаята тя изглеждаше така (снимка).Влюбих се в тази стая. Веднага се метнах на леглото и заспах.
ГЛТ: Габриел
Седях в час по химия и си мислех за новият съсед беше толкова сладък изведнъж бях прекъсната от Ема.
- Хей, земя вика Габи.
- Кажи.
- За какво мислиш.
- За онова момче "съседа".
- Ах, това момче ще те побърка.- Засмях се.
- Хахах. Май си права.
- Трябва да се запознаете.
- Как немога.
В този момент звънеца би. Излязох в коридора и се сблъсках с най големия нещастник на целия свят Кевин.
- Задравей. Зубър.- мина по край мен и ме бутна.
- Нещастник.- станах и си тръгнах.2 часа по късно:
Най после свърших училище. И се запътих към вкъщи. Из нищото се появи и Кевин той беше тръгнал в същата посока като мен учудих се вървеше тихо зад мен и си помислих, че ме следи. Когато стигнах до нас забелязах, че той пресече и отиде до съдната къща там беше онзи сладкия от сутринта. Задрависаха се и той покани Кевин да влезе след това ме погледна и ми се усмихна леко. Аз се обърнах и влязох в къщи. Качих се в моята стая и се проснах на леглото и започнах да си мисля за "съседа". И така неусетно съм и заспала.
YOU ARE READING
Аз и Ти?!
RomanceЕдна история за едно момче което не допуска човек плизо до себе си. Докато не се появи тя, тя го единствено го прави щасълив. Той е упорит, но ще се пречупи и ще покаже кой всъщност е той. Ще свали най после маската зад която той се крие толкова вре...