Mama-Pregatestete fratele tau va veni acasa!
Eu-Serios,ce ma bucur!spun sarcastica.
Mama-Dute si schimbate de hainele alea negre!
Eu-Nu vreau!
Mama-Poftim?
Eu-Nu vreau!si fug in camera mea.
Mama-Domnisoara intoarcete in napoi nu am terminat discuția asta!
Eu-Sunt convinsa.
-------------------------------
Buna,eu sunt Soo Hee sunt sora lui Namjoon.Sau poate voi il stiți cu numele de Rap Monster.
A intreat in trupa aia BTS.Sincera sa fiu nu prea ii stiu asa cum ii chiama dar nici nu imi pasa.
De cand Namjoom a intrat in trupa asta nu mai are timp pentru mine deloc.
Dar acum 3 luni iubitul meu ma inselat cu o alta fata si cand am vrut sa il intreb de ce a facut asa si a sarit sa ma bata.De atunci am descis sa ma inchid in mine si sa ma inbrac in negru.Pentru ca asa este culoarea vieți.
Mama-Soo Hee haide a venit fratele tau!Rap Monster p.o.v
Ma indrept spre casa mea din Goyang cu baieți.Vreu sa ii prezunt mamei si lui Soo Hee.Am plecat acum mult timp de acasa.Cand am plecat Soo Hee avea 15 ani iar acum are 17.Cred ca sa schimbat.
J-Hope-Namjoon,trezestete la realitate!
Eu-Ammm....ce?
Suga-Frate,la ce te gandesti?
Eu-La nimic.
Jimin-Nu ține!Zi la ce te gandesti!
Eu-Pai ma gandesc la sora mea.
Toți-Tu ai sora?
Eu-Da am.
Jungkook-Ie frumoasa?Cați ani are?intreaba el fluturantusi genele.
Eu-Pai 1-Are 17 ani si 2-Tocmai vroiam sa iți zic ca nu am mai vazuto de mult timp si nu stiu cum arata.
Eu-Desi mama zice ca dupa ce iubtul ei a parasito a intrat intr-o depresie.Si ca se imbraca numai in negru.Mi-a spus ca a prinso in baie cu o lama si se taia.
Toți raman soați cand aud ultima parte.
Eu-Daca mama nu ajungea la timp se sinucidea.Partea proasta este ca nu vrea sa vorbeasaca cu nimeni ține totul in ea.Ajung acasa cu baieți,bat la usa si imi deschude mama.
Mama-Fiule ce dor mi-a fost de tine!Ce mult ai crescut!si incepe si ma ciufuleste.Baueți in spatele meu incep sa rada.
Eu-Mama!spun eu printre dinți.
Mama-O,scuze!
Mama-Soo Hee a venit fratele tau!
Coboara scarile,este asa de frumoasa duar ca este imbracata in negru.Adica are o pereche de blugi negri inchis taiați o camasa neagra cu ținte,bocanci negri si mai are si unghile facute negru.
Dar vine si ma ia in brațe iar eu strang tare.
Baieți-Awwwww...!
Soo Hee-Ce faceți ma asa nu ați mia vazut momente de familie?!
Eu-Baieți am uitat sa va spun ceva.Soo Hoo este foarte ințepata si ii ia puțin sa se acomodeze cu cineva.Si pana se acomodeaza este cam ințepata.
Eu-Soo Hee ei sunt Jin,Jimin,J-Hope,Jungkook,V si Suga.
Toți-Buna!
Soo Hee-Buna baieți eu sunt Soo Hee.
Mama-Hai sa mancam!
Jin-Mancare!
Ne indrepram spre bucatarie.Ne punem sa mancam.Mie mi se pare sau Soo Hee este cam slaba,prea slaba.Ma uit la ea ca deabea mananca.A mancat un sfert din supa duar.
Soo Hee-Eu nu mai mananc!
Mama-Cum aduca nu mai mananci?
Soo Hee-Asa bine!si pleaca in sufragerie.
Mama-Ma scuzați baieți vin imediat.
Mama se ridica de la masa si pleaca dupa ea.Nu se aude nimic duar un ''Lasa-ma in pace nu ma poți obliga!''dupa care se aud plansete si o usa trantia.
Mama se intiarce un napoi zambind.
Eu-Mama ce se intampla cu Soo Hee?
Mama-Nu stiu!Este asa de depresiva!Si cred ca a unceput sa fumeze.
Eu-Poftim?Cum adica sora mea sa fumeze?
Ma ridic de la masa si ma duc la ea in camera.Pe usa era un craniu pe care scria nu intra.Am apasat pe clanța si am deschis usa.
Draperile erau trase si in camera era duar fum de țigara.
Eu-Soo Hee ce se intampal?
Soo Hee-Ce cauți aici?
Eu-Fi atenta ma intorc acum in Seul,ca mai am treaba pe acolo si cand vin in napoi vreau sa fi vesela si colorata!
Soo Hee-Bine.
Cobir din camera ei si ma duc l abaieți in sufragerie.Soo Hee p.o.v
Asta sa o creada el ca osa fiu vesele si colorata.Eu nu imi schimb stileul.Ca asa sunt eu.
Mama-Soo Hee haide pleaca fratele tau!
Si ca sa ii arat ca stiu sa joc teatru voi fi cea mai pacifista persoana in fața lui.
Cobir scarile cu capul in jos si trista.
Eu-De ce trebuie sa pleci asa repede?
Rap Mon-Pai an treaba.
Jin-Dar daca vrei poți sa vi la noi cand mai venim pe aici sa te luam.
Eu-Ar fi super.
Apoi o imbrațiseaza pe mama si pleaca.
VA URMA....HEI,EU NU AM MAI SCRIS CARȚI DESPRE BTS.DUAR AM CITI SI ASTA SPER SA VA PLACA.IMI PARE RAU PENTRU GRESELI SI SPER SA VA PLACA.:-*