Baran-Hidan-Razem przebierzecie się za... No właśnie jedynie ty się przebierzesz... Za Hidana. Czemu? Bo jemu nie chciało się przebierać...
Byk-Tobi-A dlatego, że Halloween to Tobiego najukochańsze święto to dałaś mu wolną rękę. Zdecydował, że przebierzecie się za czarodziejów.
Bliźnięta-Orochimaru-Dla niego te święto jest zbędne, lecz jego bazy i eksperymenty były najlepszym tłem na twój strój. Przebrałaś się za Ufo, a Orochimaru wcisnęłaś strój kosmity.
Rak-Zetsu-Zetsu lubi ludzi, ale najbardziej kocha kwiatki. Przebrałaś się za jego ulubiony kwiat.
Lew-Nagato-Nie mieliście czasu na przebranie się, więc dopadliście do szaf i zaczęliście grzebać. Wyszło tak, że przypadkiem Nagato nałożył strój wróżki, a ty strój rzeźnika.
Panna-Itachi-Razem przebraliście się za zombie. On chodził bez koszulki (Co przykuwało twą uwagę) i razem ukryliście się w dziurze w ziemi i zaczęliście straszyć napotkanych ludzi.
Waga-Kisame-Przebrałaś się za rekina, dzięki temu zostałaś jego rybką.
Skorpion-Kakuzu-Siłą usunęłaś mu maskę z twarzy i zrobiłaś coś na wzór szwów na policzkach.
Strzelec-Deidara-Wcisnęłaś go w garnitur, a sama ubrałaś się w piękną suknię i ubrałaś koronę. Pain udzielił wam ''ślubu''.
Koziorożec-Sasuke-Przebrałaś się za emo jakim był Sasuke i tak tworzyliście parę emo.
Wodnik-Pain-Dla niego zrobiłaś kilkaset kolczyków na twarzy i przefarbowałaś włosy.
Ryby-Sasori-Przebrałaś się za piękną lalkę co wzbudziło zainteresowanie Sasoriego.