Juliette isi plimba de zor pixul pe o foaie, trecusera 3 ore de cand se chinuia sa scrie acest cantec. Nu stia de ce, dar versurile i-au curs in minte pur si simplu. Toti aveau o melodie a lor, acum era randul ei, si nu va accepta ca altcineva sa-i scrie melodia, vrea sa si-o scrie singura, dar e atat de greu sa faca linia melodica. Uraste ca nu are experienta, de aceea trebuie sa-i ceara ajutorul lui Greg, e ciudat pentru ca nimeni nu s-a trezit, iar ea in curand va trebui sa plece la scoala. Da, asa nu e.
- If I'm just a friend/If I'm just a friend/Why do I know what you lips feel like/If I'm just a friend/If I'm just a friend/Then my camera must be tellin' lies/If I'm just a friend/Then you must just be crazy baby/If I'm just a friend/Then you must just be crazy baby. citi fata cu voce tare.
Inca se gandea la motivul pentru care a scris aceasta melodie. Ii era teama sa recunoasca ca cel caruia ii dedica acest cantec era Mike. De cand la sarutat, e si mai aiurea pentru ca e geloasa pe fiecare fata care e in jurul lui, chiar si pe Edaline, care clar nu se va uita niciodata la Mike tinand cont ca e logodita, si in ciuda tuturor acestor sentimente pe care le are tot se incapataneaza sa continue relatia cu Kevin. Ii este teama sa-i spuna lui Kevin adevarul pentru ca nu vrea sa-l raneasca, el a fost bun cu ea in tot acest timp si nu poate sa-i spuna pur si simplu "stii m-am indragostit de Mike". Nu, nu poate face asa ceva. Fata isi lasa incet capul pe masa la care scria, spera ca fratele ei sa se trezeasca mai repede ca sa-i poata spune ca are nevoie de ajutor.
Edaline se ridica din patul ei si o privi pe Willow, fata dormea dusa si era placut sa o vada pe blonda tacuta, fara sa vorbeasca. Se ridica cu grija din pat, voia sa faca cateva exercitii fizice, avea o vaga impresie ca a luat putin in greutate si vrea sa scape de aceasta grija. Cobori scarile si se opri brusc atunci cand o vazu pe Juliette care statea aproape adormita cu capul pe masa. Se apropie de ea, dar nu puca sa zica ceva pentru ca fata spuse cu ochi inchis:
- Ce?
- Ce faci aici atat de devreme?
- Am scris o melodie. spuse fata ridicandu-si capul.
- Serios?
- Da, serios.
- Pot sa ma uit?
- Desigur, trebuie sa mai fac linia melodica si nu ma pricep la asta deloc, astept sa se trezeasca Greg, el stie sa faca chestia asta.
- Dragut text.
- Multumesc.
- Cat ai dormit?
- Ah, nu prea mult si acum...
Eda zambi si isi trecu incet mana peste parul verisoare ei:
- Ai scoala azi, ar fi trebuit sa te odihnesti.
- Nu-mi aduce aminte ca trebuie sa ajung acolo.
- De ce? Ce s-a intamplat?
- Am o trupa de prosti, pe care trebuie sa-i fac sa danseze.
Edaline chicoti.
- Si ce este asa greu?
- Nu vreau sa-mi bat capul cu asa ceva... Chiar n-am chef de asta.
- Ai putea sa ceri ajutorul unui coregraf.
- Nu avem voie.
- Si de cand respecti tu regulile?
- De cand vreau sa ii arat idioatei de Hailey ca sunt mai buna ca ea.
- Hailey James?
CITEȘTI
I Hate My Brother (1D story): Legacy
FanfictionPOVESTEA ACEASTA ESTE IN PAUZA!!!! Dupa mai bine de un an copii celor de la One Direction se aduna la un loc din nou. Caractere mult prea diferite cei 8 ajung sa intre in belele condusi de Julliette Payne si de Michael Styles, revoltati de ceea ce c...