" barış in evine doğru gidiyorduk ." (barışın evi kiralık aşk takı ömer in ilk evi.)
B. Iş ilanı için arayan oldu mu?
S.malesef hiç kimse aramadı ama böyle güzel iş teklifini kaciracaklarini sanmıyorum .
"Barış in evine gelmişlerdi barış Simay ın kapısını açmıştı ve içeri girmişlerdi ."
B. Ne icersin.
S. Herzamankinden .
"Barışla beraber Simayda mutfağa girdi barış dolaptan içecekleri almak için arkasina döndü simay tam arkasındaydı birden yakinlastilar birbirlerinin nefesi degiyordu barış Simay in dudagina yaklaştı tam değdi diyecektikki simayin telefonu çaldı .simay telefonunu almaya salona geçti .
Barışta içecekleri almış salona geçti .B.kim aradı
S.defne adında biri yarın iş görüşmesi için gelecekmiş .
B.iyi bi bu iş tende kurtulsaydik .
S. Aynen ya.
B.simay hani sen geçen yıl isveçreye gitmistin ya .
S.evet.
B. Şey ıı orda sevgilin oldu mu?
S.şey geç oldu ya ben eve gideyim yarın zaten erken geçmem gerek malûm toplantı falan .
"Dedi ve hızlı bir şekilde çıktı gitti barış öylece kalakalmisti . Acaba birisi olmusmuydu yoksa barış ımı seviyordu. Bu durum barışın kafasını iyice karıştırmıştı. Ama barış gerçekten simayı çok seviyordu ."
"Simay ağlayarak bi taksiye bindi ve evine gitti dolaptan bi kaç şişe içki aldı ve içmeye başladı hiç durmadan içti ve baya bi sarhoş olmuştu .barış Simaya msj atmıştı yarın sabah seni almaya gelirim beraber geçeriz olur mu. Yazmıştı Simay barışı aradı ve
S.barış .
B.efendim.
S.ben seni gerçekten çok seviyorum .
B.simay sen iyi misin .
S.Değilim çünkü sana yalansoyledim hoşçakal seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Aşk BARIŞ Arduç
Teen FictionBüyük AŞKlar ya sonsuzdur, yada O'nsuz... hayranlıktan ötesi benimkisi... BARIŞIMMM