Dă vina pe Halloween

23 2 0
                                    

Luni.26.2015 
 Ştie toată lumea că în noaptea de Halloween se întâmplă lucruri ciudate si bizare. Iar astăzi incepe toată povestea...

Era o zi normala pentru ADA si MĂDĂ , o zi de şcoală obişnuită şi cu aceiaşi profesori care îţi dau bătăi de cap.Însă începeau pregătirile de Halloween.

După primele două ore făcute s-au dus să decoreze şcoala, incepand sa se certe cu Sara (şi ea fiind un personaj rău adică= Gothell, ea făcea farmece şi ştia secretul tinereţii), certându-se aşa Ana(din nou , o altă fată cu puteri magice ce citeau gândurile şi viitorul de mâine) , ea era mereu plictisită şi neînţeleasă le-a potolit pe fete spunându-le că se va întâmpla ceva rău .Cele trei fete se uită la ea ca la un hamburger cu extra sos , iar MĂDĂ  începuse să se aproprie de ea spunândui şoptind :

-Chiar crezi asta?Adică , da , normal se va întâmpla , dar ce anume?(mai având puţin şi o debora).

-Hey!Gata , nu vă mai certaţi ! Cu siguranţă se va întâmpla ceva rău dar mai avem tip să aflam . Spuse ADA vorbind pe un ton nervos.

Fiecare fată plecase în drumuri diferite. După ce au terminat de decorat şcoala MĂDĂ şi ADA au luat un loc şi se gândeau în ce să se costumeze de Halloween. Nu le-au luat mult timp iar MĂDĂ începuse sa strige :  

-MALEFICA!(ea fiind o doamna care conducea lumea celor răi )

-Wow , tare vei fii foarte înfricoşătoare, eu cred că mă voi costuma in

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Wow , tare vei fii foarte înfricoşătoare, eu cred că mă voi costuma in... nu-mi vine în minte acum dar promit că o să îţi spun imediat. 

Marţi.27.2015

A doua zi , se întâlnise amândouă iar dupa cinci secunde de revedere MĂDĂ începuse :

-Zi , zi în ce te costumezi?Adica haha , te-ai gândit nu?

-Ăăă..., da mă voi costuma în DIABOLICA!

, da mă voi costuma în DIABOLICA!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Adică sora Maleficăi. Tare!

-Mie mi se pare că ni se potrivesc aceste doua personaje şi aproape semănăm.

-Da , ciudat , foarte ciudat.

Din senin aparuse o bucată de hârtie pe care scriia "Ajutooor"!Nu au stat mult şi au pornit pe urmele strigătului. Gasiseră acolo nişte copii care faceau o farsă nebunească unui profesor )îl lipise de scaun.Cele doua prietene râdeau cu o pofta nemaipomenită dar profesorul le spuse :

-Voi două , nu mai râdeţi !Veniţi repede şi ajutaţi-ma altfel...altfel vă dau patru la română.S-au repezit amândouă si l-au dezlipit de pe scaun .Profesorul se ridicară uşor uitandu-se la ele , arânjânduşi cravata si scuturânduşi sacoul , pleacă. 

-Ce ? Doar atât ? Niciun mulţumesc sau altceva? Spuse ADA strânbându-se.

-Păi se pare că da.

Vineri.30.2015

Astăzi petrecerea de Halloween la şcoala "10" începu' .Care mai decare mai înfricoşător de îţi sărea inima din piept. ADA şi MĂDĂ erau costumate în doua personaje nemai văzute, nemaiîntâlnite şi cam atât...La ora 23:45 s-a anunţat câştigătorul concursului de costume .         Iar la ora 00:00 toţi copiii plecau acasă,  cele doua fete , nu-şi mai puteau da costumul jos pentru că puterea şi magia costumului era mare , pe cer se arăta o lumină care se îndrepta spre pământ în viteză. 

-Hey, ADA ! Priveşte !Spuse MĂDĂ. Iar când acea lumina erea intreagă pe pământ se transformase în Zeiţa  luminii Lavi  , care le striga pe cele doua fete.

-Voi doua!

-Noi? Spuseră fetele. Zeiţa le făcuse semn fetelor să vină la ea.

-Trebuie să vă spun ce se întâmplă, pareti confuze.Voi sunteţi viitoarele conducatoare ale...

-Cine noi ? Spuse ADA întrerupt-o pe Zeiţă.

-Da voi!!!Nu mai lăsat să termin , sunteţi viitoarele conducătoare ale celor două lumii .Tu , cea costumată în Malefica , vei fii conducatoarea celor răi. Iar tu domnişoară vei fi conducătoarea lumii celor neobişnuiţi.

-Cine , noi? Doamnă , Zeiţa ce-oi fii , cred că aţi greşit persoanele. Spuse MĂDĂ .

-Tu glumeşti? Asta e şansa noastra de a ne îndeplinii visul. Spuse ADA către MĂDĂ.

Iar fetele se duseseră cu Zeiţă .

Luni.02.2016

Fetele progresaseră mult în domeniul de cucerire , nu se mai văzuseră de mult şi s-au regândit să se revada .S-au întâlnit şi şi-au unit puterile  şi au cucerit intregile lumii para-normală.

Da vina pe HalloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum