Ada aynı sınıftaydı ve okulun rn popi kızıydı.Bize kendi çetesini gösterdi.Bunlar Bulut,Bora Masal ve Bulut.Masal ile Bulut sevgililer onlara fazla yanşmayın dedi..
Aras diye bir çocuk kulağıma hoşgeldin güzelim dedi.Hoşbulduk pisapık dememle geri çekildi.Neydi bu şimdi??Bir tür gelenek felanmı?yani olabilir ama Begüme neden yapmamıştı.aklımda deli sorular felan kdkdkdkd ben bu soruları düşünürken matematik dersinde olduğumu unutmuştum.O Aras denilen pissapıkta bana bakıyordu ne bakıyorsun bakışı atınca hocaya dönüp hocam yeni gelen arkadaşımızı okulu gezdirimmi?
"Yok hocam gerek yok ben tek başıma gezerim" diyince hoca' yok olmaz Aras gezdirsin' diye ısrar etti tabi sonunda kabul etmek zorunda kaldım.Kahretsin okul.
Kahretsinöğretmenler.
Kahretsin pisapıklar deyince istemsizce güldüm.tabi bunları içsesimle tartışıyorduk.Aras bana ne gülüyon kıızm dermişcesine bakınca umursamadan zilin çalmasını bekledim.
Bu uzun sürmedi tabi. Zil çaldı ve Aras kulağıma yine aynı fısıltıyla sabırsızlanıyorum güzelim dedi.pisapık deyip arkasından yürüdüm.Bana okulu gezdirirken ondan gerçekten nedçfret ettiğimi anladım.Beni kocaman bir kantine getirdi.Burası kantin dedi.Ahh ciddi misindedim dalga geçercesine ciddiyim diyince gözlerimi devirip kantine doğru yürüdüm.Sen burda bekle ben birazdan gelicem deyince nereye gidiyorsun odunnnn diye bağırdım.umursamadan gitti ve bir süre sonra elinde iki kahve ile geri geldi.Aslında böyle bir odundan böyle centilmen davranışı beklemezdim.Ama bir odunun içinden böyle bir adam çıkabiliyormuş.kantinde gözler hep üstümüzdeydi sanki kötü birşey yapmışım gibi
Teşekkür ederim dedim ve kahvemizi içip sınıfa gittik.gene kulağıma eğilip iyiki seninle aynı sınıftayım güzelim deyince gözlerimi devirdim oda yanımdan gitti zaten bende sınıfa girdim.Begüm koşa koşa bana sarıldı.Ne oldu mal diye ayrıldımHüsoo çok tatlı deyince kim lan dedim parmakla gösterdi mal neden parmakla gösteriyosun dur bi.Allahım bu kıza beyin ver diye dya ederken hemde Arasın kuzeni dedi Uff diye iç geçirdim İnanna biliyormusunuz o pisapığın kuzeniyle Begüm ahhhh KİLL MEE...
ARKADAŞLAR YENİ KİTABIM OLAN SESSİZLİĞİN SESİNİ OKUYUN VE BEĞENİN LÜTFEN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bodrum Masali
RomantikARKADAŞLAR YENİ YAZDIĞIM SESSİZLİĞİN SESİ KİTABINI OKUMANIZI ÖNERİRİM.