pregant?!

397 9 15
                                    

De volgende ochtend werd ik wakker op Liam's borst. Ik was als eerste wakker en ik was gister nog het nuchterst dus ik heb niet echt hoofdpijn, dus ik neem een aspirientje in en leg er ook wat klaar voor de rest, Daarna maakte ik nog een ontbijtje klaar.

Toen ik hier klaar mee was, werden de meiden wakker en die namen meteen een aspirientje in, daarna gingen we ons omkleden want we hadden nog dezelfde kleren aan als gister, ik en mellissa liepen nog in onze onesies (outfits):

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik hier klaar mee was, werden de meiden wakker en die namen meteen een aspirientje in, daarna gingen we ons omkleden want we hadden nog dezelfde kleren aan als gister, ik en mellissa liepen nog in onze onesies (outfits):

Toen ik hier klaar mee was, werden de meiden wakker en die namen meteen een aspirientje in, daarna gingen we ons omkleden want we hadden nog dezelfde kleren aan als gister, ik en mellissa liepen nog in onze onesies (outfits):

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen we klaar waren liepen we naar beneden en daar zagen we de jongens op de bank zitten met de aspirientjes in hun hand 'babies we hebben breakfast gemaakt' zeiden mellissa, Noor, Lianne en ik tegelijk. Liam kwam naar mij toelopen en gaf me een kus op mijn neus, daarna gingen we aan tafel zitten en eten 'dankje babe het was echt heel lekker' zei Liam tegen mij.
Liam en ik gingen de afwas doen, toen we bijna klaar waren riep Louis ons naar de Living, 'we moeten jullie iets vertellen, Lianne is zwanger' 'OMG dat is geweldig en zo cute' riep ik en ik trok ze in een knuffel en al snel daarna stonden we in een groepsknuffel.

'meiden ik weet wat, zullen we naar het centrum gaan?' vroeg ik 'is goed' kreeg ik terug. we liepen de deur uit en liepen naar de primark, waar ik weer nieuwe shirtjes,broeken,jurkjes en pyjamas van heb ook hebben de andere heel veel kleding.

Toen we thuis kwamen was het al weer laat en hadden de jongens eten gemaakt, lekker spaghetti.

Nadat we alles hadden opgegeten gingen we weer film kijken en was ik in slaap gevallen bij Liam op schoot, Ik slaap de laatste tijd echt snel en vroeg, ach zal vast wel door wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen dagen.

snel werd het zwart voor mijn ogen en viel ik inlaap


hi
sorry kort stukje
ik wist niks meer

xx-elisa

Sis Of Him |voltooid ✔️|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu