Nominacja

267 21 2
                                    

Nominowała mnie NewwaveofMetal do napisania 10 faktów o sobie. Wpadnijcie do niej i zobaczcie jakie cuda pisze 😉

Więc zacznijmy:

1 Mój nick wziął się po prostu od mojego imienia i kilku przypadkowych liczb.

2 Mam 162m wzrostu.

3Prowadzę swój profil na instagramie (nazwa:werooonikaa_official) gdzie wstawiam zdjęcia swoich rysunków i krajobrazów. Na prawdę jestem szczęśliwa. I dziękuję za 20.8 tysięcy obserwujących 💖 ps: mój snapchat (werooonikaax) 😊

4. Miałam bardzo dużo książek na profilu ale je usunęłam (około 6 na pewno)

5. Uwielbiam prowadzić samochody,oglądać mecze,rysować,słuchać muzyki, oglądać filmy i seriale, bawić się z psem itp. Lubię robić to co mnie uszczęśliwia.

6. Jestem bardzo nieufna i bardzo łatwo mnie zranić. Dlatego mam niewielu przyjaciół. A moim najlepszym przyjacielem jest mój pies. Uważam że zwierzęta są o wiele lepsze od ludzi i są mądrzejsze i umieją wspaniale okazać uczucia.

7. Tak naprawdę lubię siedzieć w domu w gronie najbliższych w swoim zaciszu gdzie się nie muszę denerwować.

8. Nie mogłam nic wymyśleć przez cały rok co może znaleźć się w drugiej części porwanej. Usiadłam kilka dni temu na kanapie i w minutę wpadła mi do głowy cała historia.

9. Urodziłam się 24 czerwca, jestem jedynaczką i mieszkam w województwie łódzkim.

10. Mam ciemno brązowe,krótkie, kręcone włosy i zielono brązowe oczy. Jestem bardzo blada.

11. Nienawidzę szkoły. Strasznie stresuję się sprawdzianami kartkówkami, każdym dniem. Gdzie bardzo odbija się to na moim zdrowiu.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało zadawajcie je w komentarzach 😊

Nominuję każdego kto chce to napisać 💖

Wszystkim życzę miłego weekendu 💖

Porwana cz2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz