1

298 25 41
                                    

"Ne işle uğraşıyorsun? " diye sordu ceketinin yakalarını öne doğru kıvırırken. Derin bir iç çekti daha sonra dışarıya savurdu. Geceyi aydınlatan başucumuzdaki ışıkta belirdi nefesi. Sonra bana bakarak gülümsedi.

"Avcıyım." dedim. Sol kaşını havaya kaldırdı.

"Hayvan mı avlıyorsun?" diye sordu.

Güldüm. "Evet, öyle sayılır." diyerek biten sigaramı yere attım ve ayağımla ezdim. Bakışlarımı yerden ayırarak tekrar ona yönelttim, "Gitmeliyim. Amelia beni bekliyor." dedim. Tekrar gülümsedi.

"Benim sigaram daha bitmedi." dedi elindeki sigarayı havaya kaldırıp. Başımı sağa, sola sallayarak, "Üzgünüm, ama onu eve bırakacağıma dair söz verdim. Zaten parti bitmek üzere." dedim. Sigarasından bir nefes aldıktan sonra, bana döndü. "Pekala, Sam. Başka zaman umarım görüşürüz." dedi. Güldüm.

"Umarım. Şey, güzel tanışmaydı Gabriel." deyip göz kırptım. Daha sonra arkamı dönerek, ilerlemeye başladım. Mekanın kapısını açıp içeriye girdim.

Bu tanışmayı ne zamandır bekliyorum, tahmin bile edemezsin. Senin karşına çıkmak için uzun zamandır bekliyordum. Yanına nasıl gelinir, nasıl konuşulur bilmiyordum. Ama bir adım atmak zorundaydım. Artık yapmam gerekiyordu. Koskocaman beş yıldan sonra yapmalıydım. Onca günden, onca haftadan, onca aydan, onca yıldan sonra yapmalıydım. Kendime güvenmeliyim fakat güvenmiyorum.  Hâlâ ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Sadece kalbimle hareket ediyorum sana karşı. Seni gördüğüm zaman vücuduma hakim olamıyorum hatta bazen öyle zorluyorumki kendimi saçma bir şeyler yapmamak için.

Her seferinde bir başkasının yanındayken izliyorum seni. Senin aşkını, nasıl sevdiğini, sevdiğin insana karşı nasıl hareket ettiğini kendimden değil, bir başkasının yanındayken öğreniyorum. Yanındaki insanlar sürekli değişirken benim içimdeki sen bir türlü değişmiyorsun. Bazen o kadar nefret ediyorum ki senden ama sonrasında gülümsüyorum. Bu saçmalığın, saçmalamamın sebebi sensin, Sam. Arkadaşım dediğim birkaç kişiyle seni defalarca konuştum ve artık adım atmanın zamanı geldi, dedim.

Artık harekete geçmelisin Gabriel dedim. Artık başkasının olmasına izin vermemelisin.

Ihım.
İlk defa Sabriel yazıyorum
çok heyecanlıyım *-*Nası heyecanlıyım varyaa uff anlatamam jdjdk
Umarım beğenilerinizi kazanabilirim. Son olarak sizi seviyorumm

Do you hear me? //SabrielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin