Chapter 11

8.5K 191 62
                                    


♢♢♢

RainaSlays: Gerçekten, ne yapmış olursan ol senin peşinden koşan durumuna düşmekten nefret ediyorum.

RainaSlays: Ama tam on dokuz saat yirmi üç dakika önce bana bir açıklama yapacağını söylemiştin.

RainaSlays: Ve senin bu açıklamanı beklerken hayatımdan on dokuz saat yirmi üç dakika gitti.

RainaSlays: Şimdi, yirmi dört.

RainaSlays: Pekala, Sayın Malik; hayatımdan çalmış buluğunduğun on dokuz saat yirmi dört dakikayı bana nasıl geri ödeyeceksin?

ZaYn: Elimde fazlaca seçenek var.

ZaYn: Nasıl desem... Geri ödeme yapma konusunda iyiyimdir 😏

RainaSlays: Gigi'ye tohumlarını gönderirikende geri ödeme yapıyordun galiba, bay çok iyi ödeme yapan.

RainaSlays: Açıkçası neye borçlanmış olduğun beni biraz meraklandırdı.

RainaSlays: Çünkü kız hamile!

ZaYn: Sikeyim, Raina. Tekrar tekrar bu konuları açmak zorunda mısın?

RainaSlays: Sikeyim, Zayn. Tekrar tekrar beni geçiştirmek zorunda mısın?

RainaSlays: Bunu unutmayacağım bay çok iyi ödeme yapan.

RainaSlays: Bil diye söylüyorum.

ZaYn: Sana bunu söylersem, beni öldürebilirler.

ZaYn: Buna hakları olur.

ZaYn: Çünkü her şeyi berbat etmiş olacağım.

ZaYn: Ama seni kaybetmekte göze alabileceğim bir şey değil.

ZaYn: Ve gerçekleri bilmeden beni bırakmış olaman, bana suçlu hissettirir.

ZaYn: Gideceksen bile bunu bilmeni istiyorum ki, gittiğinde kendimi suçlamayayım.

RainaSlays: Şey, yani?

ZaYn: Yanisi; anlaman hep bu kadar zor mu yoksa beni mi kıvrandırıyorsun?

RainaSlays: Açıklama yapman hep bu kadar uzun mu sürer yoksa beni mi oyalıyorsun?

ZaYn: Sikeyim ki bunu anlaman bu kadar zor olmamalıydı.

ZaYn: Gigi hamile falan değil. Ve ilişkimiz Güneş'in batıdan doğması kadar gerçek.

ZaYn: Şimdi bunu ekran sörüntüsü alıp bir kaç yerde paylaşarak beni rezil edebilir, antilerimi çoğaltabilir ve hatta onlara laf verebilirsin. Çünkü gerçekten bu sikik işlerden çok sıkıldım.

♢♢♢

Holy Fuck || Texting w Malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin