Jack a pornit in cautarea Annei. A trecut peste dealuri, ape si munti, ca sa mearga dupa Anna. Nu a vrut sa foloseasca magia, deoarece a vrut sa profite de peisajele naturii.
A ajuns.. a vazut-o pe Anna stand sprijinita de pomul sub care s-au sarutat.. Plangea
Jack se apropie usor de ea. Vazandu-l, Anna a sarit in bratele sale spunandu-i :
- Jack, ai venit dupa mine..am crezut ca m-ai uitat defintiv..
- Nu, nu te-am uitat, dar a trebuit sa imi inving bunicii si nu as fii vrut sa fii acolo sa patesti vreun rau.
S-a oprit din plans si l-a strans cu toata puterea in brate, iar apoi s-au sarutat din nou sub pomul inflorit.
- Dar acum...unde o sa mergem? Spuse Anna- Am pregatit un loc special, ferit de lume, intr-o mica padure.
- Si de hrana cum vom face rost?..
- Avem magia mea, voi face magazine, de unde ne putem cumpara orice cand vrem si putem trai o viata..sa zicem, aproape normala. Esti de acord?
- Desigur..sa mergem.
Au pornit la drum. Peisajele erau din ce in ce mai frumoase. Au dat de o cascada superba. Apa curgea lin si vuietul ei linistitor se auzea in toata padurea cea nemarginita..
Au poposit pentru ceva timp acolo..Anna neasteptandu-se la o surpriza din partea lui Jack...
Atunci...Jack a scos un inel din diamant..stralucea mai rau ca soarele de pe cerul albastru ca marea agitata dupa furtuna.
Jack a intrebat cu emotie in glas:
-Anna...vrei sa fii sotia mea ?
Anna, hotarata a zis:
- Da, vreau..
S-au sarutat, s-au luat in brate iar apoi au plecat spre casa facuta de Jack..
Cand au ajuns au avut parte de o surpriza dragalasa. Un catelus s-a ratacit prin padure. Ei s-au gandit sa il tina in casa si sa ii puna numele Sparky.
A trecut ceva timp .. Anna si Jack traiau acum o viata normala..
Pe langa casa lor, s-a auzit un zgomot..amandoi au mers sa vada ce este. Au gasit un copil..avea cam 7 ani. Era ratacit si el.
-Buna, eu sunt Anna. Ce cauti pe aici micutule?
- Buna...sunt Andrew..imi cautam catelul..este cumva pe aici?
- Jack, adu catelul!
Jack l-a adus .
- Acesta este?
- Da, va multumesc enorm..
-Micutule..dar parintio tai unde sunt?
-Pai..parintii mei nu mai sunt..m-au abandonat..dar o sa gasesc un loc unde sa stau.
- Poti sta la noi..iti vom fii noii tai parinti.
- Va multumesc mult. Niciodata nu mi s-a oferit aceasta ocazie.De atunci viata baiatului s-a schimbat, si au devenit o familie minunata.
Baiatul a crescut si el mare si si-a inremeiat o famile cu fata unui preot dintr-un sat indepartat si au trait fericiti.. :)SFARSIT. :)
CITEȘTI
VAMPIRI CONTRA VRAJITORI
VampireEste vorba de doi tineri care sunt cei mai buni prieteni, si la un moment dat ajung sa fie impreuna, dar la urma, realizeaza ca totul a fost o greseala, deoarece fata se dovedi a fi un vampir care ii dorea sangele baiatului, pentru ca era cel mai pu...