Lori käveli hiekkatiellä katsoen maahan. Hän oli kävelemässä kotiansa kohti. Talo näkyi jo Lorin edessä, enää vähän matkaa että hän voisi avata oven ja mennä sisään kuten joka päivä koulun jälkeen. Lori vihdoin pääsi kotiovelleen. Hän avasi oven varovasti, mutta kun astui sisään hän kuuli huutoa, kiroilua ja itkua. Lori potkaisi kengät jaloistaan ja juoksi huoneeseen josta tuo melu kuului. Hän näki äitinsä ja isänsä. He pitelevät jotain käsissään.
"Mitä on käynyt?" Lori kysyi hiljaisella äänellä.
Lorin isä katsoi häntä vihaisesti ja kiroili hänelle. Lori ei ensin tiennyt mitä oli tehnyt, mutta hetken mietinnän jälkeen hän tiesi mistä oli kyse. He olivat löytäneet sen yhden valokuvan. Sen valokuvan jossa Lori suuteli toista tyttöä. Juuri tuon ajatuksen jälkeen Lorin äiti katsoi kuvaa vielä kerran, ja sen jälkeen heitti sen Loria kohti. Lori nappasi kuvan käsiinsä ja katseli sitä.
"Mitä helvettiä tämä on?!" Lorin isä huusi.
Lori ei saanut sanoja ulos suustaan. Hänen kaikki ajatuksensa haihtuivat. Hän tunsi isän kädet olkapäillään työntämässä häntä ovea kohti raivokkaasti. Hän kuuli kun ovi avattiin ja hänet heitettiin ulos väkivaltaisesti. Äiti heitteli vaatteita ja koruja hänen päälleen. Lori makasi selällään nurmikolla. Hän kuuli oven paiskautuvan kiinni. Hyvästi koti, Lori ajatteli.
-
Ajattelin alittaa tälläsen tarinan, sori k- virheet! (Osat tulee olemaan pitempiä)
YOU ARE READING
Run || Finnish
Teen FictionTarina Lorin elämästä, sen jälkeen kun hänet potkittiin kotoa ulos kaduille.