Aşka inanırmısınız? Ben inanırım neden mi? Güvenmek bence his gibi birşey benim aşkım biraz saçma gelicek biliyorum ama olsun birgün bizim okula bir çocuk geldi ama tabi ben ozamanlar başka birini seviyordum biraz düşündüm düşündüm bir çocuğu sevmeye başladım ama biz daha bir birbirimizi tanımıyoduk daha sonra nasıl tanıştık unuttum ama bir gün otururken arkadaşlarla konuşmaya başladık sonrasında ise numarasını istedim verdi bende ona kendi numaramı verdim.. Herkez evlere dağıldıktan sonra biz ozamanlar tabi kankaydık bir gün WhatsApp'dan birbirimize sorular sormaya başladık bana sevdiğin biri varmı? Diye sormuştu bende tabi evet dedim sonra da Neredeyse yarım saate yakın KİM diye tutturdu ozaman saat 11.00 12.00 arası idi bende artık dayanamayıp 1.00 de WhatsAppa gir söyliyecem dedim ondan sonra vakit gelince biraz utandım ama söyledim " ben seni seviyorum" yazdım oda bana yalan galiba yazdı bende yo gerçek yazdım oda tamam yazdı bende ona soru sordum senin sevdiğin biri varmı var yazdı bende ona kim yazdım sen olabilirsin yazdı bende yalan yazdım oda yok dedi öyle öyle gidince sevgili olduk işte olduktan sonra nerdeyse her gün beni öpmek istedi tabi bn hep izin vermedim sevgili olduğumuzdan beri 4 kez öptü (yanaktan).. Benim işte sevgilimle tanışmam böyle..
İşte ben bu yüzden artık aşka inanıyorum siz eğer inanmıyorsanız bir gün sizde inanacaksınız.
Sevgi herşeyin ilacıdır bence herkes sevmeyi sevilmeyi öğrenecek.
Sevmek sizce önemlidir?
Benim için önemli çünkü ben şuan aşkı sevmeyi ve sevilmeyi yaşıyorum
Nedenmi?
Çünkü ben AŞIĞIM
Asla ayrılmayacağım seviyorum çünkü eminimki oda benle asla ayrılmayacaktır. Günler aylar seneler geçtikçe büyüyoruz.
Küçükken aşık olur
Ergenlik çağındaysa sevgili yapar
Büyüyüncede evlenir
Sonsuz bir aşk yaşanır sanki
Kaybetmek çok kötü sevilmemek çok kötü yani değişir...
Hayat kimisine zor kimisine çok kolay aşk gibi herşey aşkın kolayı zoru gibi
ASLA AYRILMAYACAĞIM ASLA....💜💜💜💜💜