Story Line and Written By -
"EuropaYooSulHan"
×××××××××××××××××
"ဒီသူေ႒းကပိုက္ဆံေတာ္ေတာ္ေပါတယ္ကြ..
သူ႔ကုမၸဏီကအျမဲေအာင္ျမင္ေနတာခ်ည္းပဲ...
ငါတို႔လိုသေလာက္ညႇစ္လို႔ရတယ္သူ႔မွာတုန္ေနေအာငိခ်စ္တဲ့သားတေယာက္႐ွိတယ္တဲ့.."Chanyeol ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ကိုအငမ္းမရစားေန၍သူ႔အကိုဘာေတြေျပာေနသလဲလဲတခုမွမသိ..သူသိတာေခါက္ဆြဲျပဳတ္သာသူ႔အာရံုမွာ႐ွိတာကလဲေခါက္ဆြဲျပဳတ္သာ...
"Park chanYeol! ငါေျပာေနတာၾကားလားမင္းအဲဒီအစားကိုပဲမက္မေနဘဲနဲ႔ခဏခ်ထားပါဦးငါထုမိေတာ့မယ္"
အကို ျဖစ္သူကေအာ္ထည့္လိုက္၍ေခါက္ဆြဲေတြထိုးထည့္လက္စပင္သီးသြားေတာ့သည္..
"ဗိုက္ဆာလြန္းလို႔ပါဗ်ာဘာတုန္းျမန္ျမန္ေျပာ"
"သူေ႒းေျဗာင္ရဲ႕တုန္ေနေအာင္ခ်စ္တဲ့တဦးတည္းေသာသားကိုျပန္ေပးဆြဲၿပီးေငြညႇစ္မယ္ေျပာေနတာ...နားလည္လား!"
"Aww ျပန္ေပးဆြဲတာလား၊လုပ္ေလအကိုလုပ္ေနက်ပဲဟိုေျပာင္ႀကီးတို႔ဖက္တီးတို႔ကိုငွါးၿပီးေတာ့အရင္လိုပဲတိုးတုိးတိတ္တိတ္လုပ္"
Chanyeolစကားကိုလက္မခံေသာဟန္ျဖင့္ေခါင္းခါေသာသူ၏အကို...
"ဒီေကာင္ေလးကငယ္ငယ္ေလး႐ွိေသးတယ္လူငွါးၿပီးညႇင္းဆဲစရာမလိုဘူးကြမင္းတာဝန္ယူပါအဲကေလးကိုငါေနာက္ကြယ္ကေနပဲကိုင္မယ္..မင္းနဲ႔အသက္သိပ္မကြာတာမို႔မင္းသူ႔ကိုကိုင္တာအဆင္ေျပလိမ့္မယ္"
Chanyeol ေသာက္လက္စေရေတြဖလူးကနဲထြက္ကုန္ကာ
တဟြတ္ဟြတ္ျဖင့္သီးေတာ့သည္...."ဘာႀကီးက်ေတာ္ကအဲ့ေကာင္ေလးကိုျပန္ေပးဆြဲရမယ္မလုပ္ဘူးမလုပ္ဘူးေနာ္..ဥပေဒနဲ႔ညိစြန္းတဲ့ကိစၥမလုပ္ဘူးဆိုေန!"
"Park Chanyeol ငါလုပ္မွလူသိမွာမင္းေအးေအးေဆးေဆးလုပ္ရင္ရပါတယ္...ကူညီစမ္းကြာငါတို႔တူတူေကာင္းစားၾကမဲ့ကိစၥ"
Chanyeol ႐ူပ္ပြေနေသာ ေခါင္းဆံပင္ေတကိုဖြပစ္ကာအားကနဲေအာ္သည္
"မင္းအလုပ္မ႐ွိအကိုင္မ႐ွိငါကပဲဥပေဒနဲ႔ၿငိတာေတနဲ႔လုပ္ေကြၽးေနရတာအကိုကိုနညိးနည္းပါးပါးမစာနာတတ္ဘူးလားဟမ္"