Vzbudila jsem se, ale počkat.. ,,Kde-to-jsem!?" Najednou někdo otevřel od toho záhadného pokoje dveře a vešel dovnitř byl to... ,,Joker!!!!!??????" Zařvala jsem v duchu a nechápavě se dívala na Jokera jak se na mě dívá stylem: Konečně jsi se vzbudila. ,,Jokey..." řekl a sedl si na postel vedle mě. Nechápala jsem co řekl a pak.. vždyť jsem chtěla být jeho dcera!! ,,Ano?" Usmála jsem se na něj.
,,Už je ti 14 let a tak tě musíme s Harley vzít na tvé a Lucyino první přepadení."
Co to právě řekl?! Na první přepadení s Lucy?! Ooo můj bože!!!!!!! Byla jsem tak šťastná že jsem se neudržela a objala ho.
,,Už se těším!!"
,,Já taky, doufám že to neposereš jako Lucy!"
,,Budu se snažit, tati!!!"
,,Tak se utíkej přichystat a vem si s sebou.. No na.."
Dal mi pistoli a oblečení.
Byla to úžasná fialovozelená košile s kravatou na které bylo napsané jen ,, HAHAHAHAHA..." a kraťasy taky fialovozelené a krátké jako má Harley Quinn.Rychle jsem se oblékla a šla z pokoje před dveřmi stala Harley Quinn s Jokerem a asi Lucy.
,,Jo zapoměl jsem na boty, koupil jsem ti všechno co máš na sobě a ty boty nové"usmál se a dál mi nádherné tenisky, zase fialovozelené.
,,Díky!!!! Jsi nejlepší!!"
Obula jsem si tenisky a následovala už odcházejícího Jokera s Harley a Lucy.Venku
,,My půjdeme s Lucy do banky" ozvala se Harley a vzala Lucy za ruku.
,,Dobře Jokey budeme si hrát!?"řekl Joker, překryl si levou rukou ústa a začal se šíleně smát. Na nic jsem nečekala a začala se smát taky. Vešly jsme do nákupního centra. Joker vzal lízátko a dál mi ho, poté jsme začaly střílet po neviných lidech. Když přijela policie vše překazila.
,,Doprdele!" zaklela jsem.
,,To je moje holka, pojď!" pochválil mě Joker a šly jsme k bance u které stála Harley a Lucy.
,,Tak kolik?"zeptal se Joker.
,,Několik miliard" pochlubila se Lucy místo Harley.
,,Super. Tak pojďme slečny." řekl Joker a šel k autu.Doma
,,Jokey honem pojď chci ti něco ukázat!!!" Tahala mě za ruce Lucy.
,,Dívej!" pustila televize a tam hrály zprávy ve kterých bylo ze někdo vyloupil banku a zabila asi 100 neviných lidí. S Lucy jsme se začaly šíleně smát.
Po chvíli jsem šla zpět do svého pokoje, stoupla jsem si před zrcadlo a prohlížela si sama sebe a hlavně moji novou pistoli kterou jsem dostala od Jokera. Najednou někdo zaklepal na dveře...
,,Dále."
,,Jokey můžu!?"
,,Ano.."
,, Zapoměl jsem se zeptat... Kolik lidí jsi zabila?"
,,61, proč?"
,,Dobrý výkon Jokey konečně máš vyšší skóre než já!!" Pochválil mě Joker a dál mi pusu na čelo.
,,Už je večeře tak pojď."otevřel dveře a zvláštním gestem znázornil
,,Až po tobě má slečno." A potom jsme šli na večeři.***************************
453 slov příběhu!!!!!! Budu ráda za komenty, votes atd.
Dále nemám co říct tak...
Čus!!