Penghuni didalam kereta Ferrari wrna Merah ialah:
- Jie
- RL
- Bom
-Junhyung
-MingjunBom ,Jie dan RL duduk dibelakang , Mingjun dudk disebelah pemandu dan Pemandunya ialah Junhyung. Bom dan Jie sudah dibuai mimpi. Letih agknya. Bom terlentuk kepalanya di tingkap. Jie pula di bahu RL. RL hanya membiarkn shja.
Junhyung memandu Kereta dgn laju nya smpai Kereta ferrari wrna oren yg diduduki oleh Seo Hae, Dong Hae, Lily, Hyunhun dan Rae jauh ketinggalan dibelakang. Jdi mereka smpai dulu dirumah.
Junhyung : Ming! Pergi bukak pintu.
Mingjun: Hyung! Bkn ke kunci dkt Lily?
Junhyung : Aah la. Tkpela kita tunggu jela.RL hnya memerhati shja Mereka berdua berbual. Sekali sekala dia ade juga memandang Jie yg sdg dibuai mimpi. Tiba tiba, Idea RL muncul utk mengenekan Jie.
RL mendektkn mukanya dgn Muka Jie. Lalu dia memejamkn mata. Bru sja RL hendak mencium bibir Jie, Tiba tiba ade satu bunyi yg membuatkn Jie terjaga.
" Pin!! Pin! "
Bunyi kereta ferrari wrna Oren.", Haihh. Meleps! ", Bisik hati RL.
Hyunhun yg memndu kereta ferrari oren itu parking keretanya di sebelah kereta ferrari merah.
Mingjun nmpk kereta ferrari oren itu disebelh kereta yg didudukinya, terus keluar dan sergah kereta oren itu. Mingjun mengetuk tingkp pemandu. Hyunhun membuka tingkap dan bertnyakn.
Hyunhun : Nk ape?
Mingjun: Hyung nk kunci rumah.
Hyunhun : Dkt Lily. Kjp.Hyunhun memndg Lily yg sdg tido disebelahnya dan mengejutkn nya.
Hyunhun : Lily syg! Bgn. Bak kunci.
Lily : Haa?! Dh smpai ke? * mengeliat*
Hyunhun: Dah. Bak kunci.Lily mengambil kunci rumahnya lalu memberi kepda Hyunhun. Hyunhun memberi kunci itu kpda Mingjun. Lalu mingjun membuka pintu.
Hyunhun memndg kembali ke arah lily, tgk tgk lily tdo kembali. Dia hnya menggelengkn kepalanya.
Hyunhun : Ming! Psngan kau tdo. Pergila angkat dia.
Mingjun : Nae!Lalu mingjun pergi ke arah kereta oren then membuka pintu belkg then mengangkat Rae msuk ke bilik. Junhyun juga mengangkat Bom ke bilik. Begitu jga dgn Donghae mengangkat Seo Hae. Dan Hyunhun mengangkat Lily ke bilik. RL hnya melihat mereka semua mengangkat psngan msing msing.
RL : Jie! Tgk! Semua angkat psngan masing masing. cara bridel style plk tu. Aq je tk angkat kau.
Jie : Jdi? Dh laa. Aku nk msuk tdo. Ngantuk. Bye. * kiss bibir RL *Jie msih lgi mamai. RL hnya tersenyum gembira.
Esok paginya , Lily bgn dulu sbb dia Pling tua kan. Dia pon bgn lalu dia melihat sebelahnya Hyunhun. Dia mengejut Hyunhun.
Lily : Yahh! Hyunhun! Bgn! Knp kau tdo dlm bilik aku?
Hyunhun buka matanya sedikit. Lalu berkata,.
Hyunhun : Aku tdo je. Tk sentuh ape pon. Dh la aku nk smbung tdo.
Lily : Tdo la kau.Lalu Lily bergerak ke bilik air utk mandi dan segrkn bdn.
Keadaan Seo Hae
Seo Hae tdo dgn nyenyak lalu dia bergerak kn sedikit bdnnya utk memeluk bntl. Tpi apabila ia memeluk bantal ia merasakn bantal itu bernafas dan licin. Dia membuka mata nya. dan dia terlihat Dong Hae di sebelahnya.
Seo Hae : Yahh!! Dong Haee!! Bgn!! Knp tdo bilik aku?!
Namun tiada respon drpda Dong Hae. Seo Hae mendpt satu idea.
Seo Hae : Oppa! Bgn laa! Dah pagi ni! * nada menggoda*
Dong Hae : Changi! Dh pgi ke? Mne kiss nya?
Seo Hae : Hotak kau Kiss! bgn la. Knp kau tk pkai bju? Ape kau buat smlm dkt aku?
Dong Hae : Tk buat ape pon. Aku suka tdo tk pkai bju. Just kiss mulut kau.
Seo Hae : What?!! Dh keluar!Seo Hae menolak Dong Hae keluar dri biliknya. Dong Hae terpinga pinga. Seo Hae terus menutup pintunya. Tiba tiba SeoHae membuka pintu nya semula dan mencmpkkn bju Dong Hae. Lalu dong hae pergi ke biliknya.
Di dlm bilik Bom.
Bom tdo dgn nyenyak sekali. Bom terjga dri tdo dan mengeliat. Dia ternmpk Junhyung disebelahnya ,bermain hpnya.
Bom : Yah! Junhyung! Apesal tdo dlm bi....
* chupp *
Junhyung mencium bibir lembut Bom. Dlm 5 minit dia melepskn.Junhyung : Lagi sekali kau bising, aku kiss lgi.
Bom : Yahh!! Kelua....
* Chupp *
Junhyung mencium bibir bom utk kli keduanya.
Junhyung : Okay aku keluar. Tpi ade satu syarat. Kau kene kiss aku dlu.
Bom : Kau nk kiss? Boleh. Pejam mata kau skrg.Junhyung menutup matanya. Bom menarik Junhyung utk bgn. Junhyung mengikut shja. Bom menolak lembut badan Junhyung keluar dri biliknya. Lalu perlahan lahan dia menutup pintu. Junhyung yg kt luar pelik.
Junhyung : Dh ke Bom? Tk rse pon.
Namun tiada respon. Junhyung membuka matanya. Dia melihat pintu didpn nya. Iaitu pintu bilik Bom. Lalu dia memulas tombol pintu, Tetpi pintu itu kunci dri dlm. Dia ape lgi mrh la.
Junhyung : Yahh Bom! Siap kau!!
Lalu Junhyung pergi ke biliknya.
Keadaan Jie.
Bersambung
nk thu? Tunggu part seterusnya. Bye. Author dh penat type.bye readers syg saranghae
YOU ARE READING
My Crush Is My Byuntae Husband
RomanceSeorang tomboy yg terpaksa menolong kwn nye menjaga lima org namja yg kuat mabuk, pada mulanya benci dah akhirnye cinta kini semakin berputik Nk tau ape cerita nye bce la bye