A vad róka

27 1 0
                                    

1.fejezet
Őszi szünet van és apa lehozott a mamámhoz. Ja és az a nevem, hogy Dayu-chan.Van egy képességem: értem az állatok nyelvét,tudok velük beszélgetni.Van egy tesóm az a neve, hogy Tami chan.Ő a legjobb tesó a világon!És Taminak ez a képessége.Bementünk az erdőbe,ahol sok barátunk volt.Egy őz nagyon szeretett minket,mellesleg ő volt a legjobb barátunk.Megkérdezte tőlünk:-Nem mentek be az erdőbe még nézni azt a róka lyukat amit múltkor láttatok?Tami-chan? Jó menjünk!

Tehát felültünk az őz hátára és bevágtattunk az erdő legmélyébe.Aztán mondta az őz:-Innen egyedül kell mennetek.Én félek a rókától.Tudjátok.
-Igen tudjuk.De mond el létszives,hogy mi a róka (rókák)történte!-mondtuk egyszerre Tami-channel.
-Biztos?
-Biztos -mondta Tami-chan.
-Hát rendben.Úgy volt,hogy őket szerették az állatok mindenkinek segítettek az erdőben.De aztán jöttek a vadászok és mindenki szólt nekik,hogy fussanak de ők nem tették és.........
-És mi történt?
-Hajj .....beléjük lőtték a vadító lövedéket és egyszerűen meg vadultak,maguktól.Azóta is abban az egy barlangban élnek.Ennyi. Többet nem tudok én sem.Egy fényképem van róla szerintem oda adom nektek.Talán ez majd segít a szelidítésben.

Talán ez majd segít a szelidítésben

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

-Köszönjük. mondtuk egyszerre.
-Nincs mit, de viszont most már tényleg mennem kell.
-Rendben.
-És, most hogyan tovább?-kérdezte Tami-chan
-Nem tudom.Menjünk be?
-Ok.De milesz,ha mondjuk meg esznek?Túl messze vagyunk az erdő bejáratához.-Kérdezte Tami-chan
-Az biztos.De nem fognak megenni.
-De talán majd a kép segít.Viszont a mamáék tuti aggódnak

Vad rókákМесто, где живут истории. Откройте их для себя