Eddie Gluskin

235 18 7
                                    

Tak a jsme u mé nejoblíbenější postavy z Outlast Whistleblower. Když ho "poprvé" uvidíte, tak vám řekne miláčku. ("Darling!") Asi se ptáte, proč. Eddie totiž mrzačí muže za předpokladu, že najde vhodnou snoubenku. Nepřijde vám nějak povědomí? Nebo aspoň Waylonovi? Je to totiž ten samí chlápek, který vás vyleká na začátku hry, kdy ještě pracujete u počítače a máte na sobě normální oblečení. Vypadá děsivě, že? Ty červené fleky na obličeji má z toho důvodu, že je alergický na latexové trubice, které mu dali do pusy a do nosu při pokusu, na kterém Waylon spolupracoval. Má zakrvácené bělmo na pravém oku. Waylona chce připravit o své mužství, protože z něj chce udělat ženu a jeho manželku. K tomu ale nedojde, protože Gluskina napadne jeden z pacientů, který poté uteče a Eddie za ním. Waylon se tedy osvobodí a uteče pryč. To by však nebylo poslední setkání s Gluskinem. Eddie totiž Waylona doběhne v tělocvičně a dá mu kolem krku smyčku z provazu. Začne tahat za provaz, čímž Waylona vyzvedne do vzduchu a ten se začne dusit. Waylon by však nebyl prvním oběšencem, který na těchto trámech visí. Všude kolem něj jsou zavěšena těla Gluskinových dřívějších obětí.
Vše by vyšlo celkem dobře, jen dřevěná konstrukce, přes kterou byl provaz přehozen, nepočítala s tím, že se Waylon bude vzpouzet. Ta se prolomila a Park dopadl na zem. To však zapříčinilo, že se Eddie sám dostal nahoru, kde se nabodl na železnou tyč. Z posledních sil uchopí Waylonovu ruku a pronese svá poslední slova "We could have been beautiful". Krátce na tuto událost umírá.

outlast - POSTAVY + hlášky youtuberů↩ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat