După vre-o jumătete de oră în care au ajutat-o pe Lory. Cei patru au reușit să adoarmă. Dimineața următoare,Lory a vrut să place . Și când a deschis ușa ,în fața ei era un ”cadou” cu o fundiță roșie cu niște pete. Aceasta l-a luat și a intrat înapoi în apartament. I l-a dat lui Bonnie să îl deschidă. Deoarece ,dacă era la ușa ei,era a ei. Îi era frică să-l deschidă. Dar l-a deschis ,și în el era... Era un ursuleț de pluș,unul foarte pufos și parcă cerea atenție. Bonnie îi ia în brațe și îl strânge foarte tare. Când l-a strâns,dinel a ieșit un praf,acel praf răspândindu-se repede în acea cameră,cei de acolo neavând nici o scăpare. Toți au căzut ,au leșinat..
*După 2 ore*
Pe toți îi durea capul,erau cam amețiți.. Nici unul nu își mai aducea aminte nimic,totul era în ceață. Lory cu Spike s-au hotărât să plece mai repede acasă ca să nu se mai întâmple cine știe ce. Spike a condus-o pe Lory acasă,a stat și el unpic la ea și apoi a plecat acasă cu un taxi. Minutele,orele,zilele,săptămânile treceau repede. Așa ajungând pe la finalul lui Iulie.Lory era acasă cu mama sa,făceau prăjituri. Telefonul lui Angie începe să sune,era șeful ei care îi cerea să se prezinte cât de repede poate la servici,chiar dacă era în concediu.În jumătate de oră era înpoi acasă. Intră liniștită pe ușa casei și se duce la Loriana.
-”Lory,îmi pare foarte rău că îți spun,dar trebuie să ne mutăm.. Va trebui să ne mutăm în Santa Barbara,acolo la mare...”
-”Mamăăă,dar ,dar aici am și prieteni,și iubit,și colegi,și cel mai bun prieten și cele mai bune prietene. De ceee?„
-”Îmi pare foarte rău,dar cum eu și Dave lucrăm la același șef,acesta s-a hotărât să ne mute acolo pentru servici. Trebuie,dar tu poți veni în vacanțe aici,școala va trebui să o începi acolo..Avem timp de 5 zile să ne luăm lucrurile și să plecăm. La noi în casă vor rămâne bunicii tăi ,ca să nu se întâmple nimic. ”
Lory începe să plângă,dar cât de cât înțelege situația. În acea seară și-a făcut toate bagajele ,ca în zilele rămase ,să îți i-a rămas bun de la colegi,prieteni,și.. Chiar să se despartă de Spike,pentru că ,ea credea că relațiile la distanță nu țin niciodată,și unul cedează ,înșelându-l pe celălalt.În prima zi ,din cele 5 ,a chemat toți colegii ,a rezervat un ”club” și a dat de băut la toți,s-au drogat ,au fumat ,au făcut poze și toate cele.Totul a fost bine și frumos, zilele au trecut foarte repede. Și cu o zi înainte de a pleca ,aceasta îl chemase pe Spike la un mic restaurant de Mall. Acolo aceasta avea să se despartă de el. Spike s-a așezat în fața ei la masă ,atunci cei doi au început să discute.
-”Off, Spike. Nu am vrut să se întâmple asta prea devreme, dar a venit momentul. Eu țin la tine și te iubesc foarte mult. Dar tu știi ce parere am despre relațiile la distanță,știi că nu le agreez deloc. Dar nu mai putem continua dacă eu mă mut la sute de km distanță.Eu nu aș rezista gândului să nu te văd măcar pentru o oră,dar nu pentru zile,săptămâni sau chiar luni. Deci te rog foarte frumos să înțelegi . Și te-am chemat aici ca să îți spun că *face o mică pauză* ,ne despărțim...”
-”Chiar nu vroiam să aud asta ,dar dacă tu ai deci așa ,așa să fie. Deci să nu te superi pe mine ,în caz de o să mai vii în vacanțe să fiu cu alta. Pentru că voi încerca cât de cât să te uit. Dar dacă vrei rămânem prieteni.”
-”Știi că pentru unele fete ,'rămânem prieteni' înseamnă că nu o să mai vorbim niciodată?”
-”Știu,dar de asta vreau ca noi să facem o excepție și să fim altfel. Vom vorbii în continuare și rămânem prieteni.Iar când vei veni înapoi în vacanțe și așa ,o să mai ieșim și noi pe afară.Key? Îmi promiți?”
-”Promit! Așa deci ,comandăm ceva? Că îmi este cam foame. ”
-”Bine, plătesc eu,dacă tot.”
Și așa cei doi au mâncar,au băut un suc ,au mai stat de vorbă și timpul tot a trecut câte puțin.Apoi ,Lory a trebuit să plece acasă, o conduse Spike,au răs foarte mult pe drumul spre casă. Iar când au ajuns ,Spike s-a dat jos din mașină și a îmbrățișat-o pe Lory în semn de rămas bun. Aceasta intră în casă. Era singură,sora sa și mama sa erau plecate la cumpărături și aveau să stea puțin mai mult timp acolo.Și începe să plângă,să plângă cu lacrimi amare,foarte amare. Mii de amintiri cu Spike acum nu vor mai putea fi repetate ,și vor rămâne doar niște iamgini în mintea Loryanei.Doar atât. Fuge în camera ei ,acolo începe să plângă și pune muzică tristă ,asta o elibera cel mai bine. Dar a stat așa cam o oră și ceva până când din greșeală da-se pe o melodie (Happy-Pharrell Williams) și își dase seama că nu se merită să plângă și că trebuie să fim fericiți.
Apoi...
CITEȘTI
O viață cu rele și bune...
Teen Fiction”Și poate că odată o să înțelegi și tu,de multe ori în viață e bine să spui Nu!” -Stres