Miss Nothing

23 1 0
                                    

Merhaba ben Erin,20 yaşındayım,siyah saçlarım ve mavi gözlerim var.Şey...Birde lezbiyenim.Evet yanlış duymadınız,harfi harfine doğru,zaten bu yüzden çok dışlanıyorum.HER NEYSE...Taylor Momsen benim ilk ve tek sonsuz aşkım,onu çok seviyorum.Cidden çok seviyorum.Yıllardır onunla tanışma hayalleri kuruyorum.Ha konserlerini elimden geldiği kadar kaçırmamaya çalışıyorum o çok ayrı.Fakat ben tanışmak istiyorum,sarılmak,konuşmak...Lanet olsun okula geç kaldım!YİNE. "Erin!Hayatım okula geç kalacaksın!!" Hemen üstüme Iron Maıden tişörtümü ve yırtık kotumu giydim,saçlarımı tarayıp makyajımı yaptım ve botlarımı alıp kapının önünde giymek üzere aceleyle aşağıya inip anneme seslendim "Tamam anne hazırım!" Botlarımı giyip çantamı kaptığım gibi annemin arabasına bindim."Günaydın tatlım." "Günaydın anne."diyip gülümsedim."Ee?İşlerim yüzünden fazla konuşamadık.Sevgilin var mı?"dedi alaycı bir gülümsemeyle.Lanet olsun! Lezbiyen olduğdumu bilmediği için bu sorularından hep korktum."Şey...Aslında...Immm..." Gülmeye başladı "Hadi ama!" Ne bok yiyeceğim şimdi?Yalan söylemekten nefret ediyorum "Ihh...Hayır yok." "Yaaa?" Alaycı tavırlar takındığı zaman beni delirtiyor! "Okul bitene kadar bu işlerle uğraşmak istemiyorum.Derslerim daha önemli." Gülümsedim ve bakışlarımı kaçırdım.Şu lanet olası okula varsak hiç fena olmazdı .İlk defa okula gitmeyi bu kadar çok istiyordum.Göt korkusu insana neler yaptırıyor."Aferin benim güzel kızıma.Sana güveniyorum merak etme." dedi ve göz kırptı.Oh!Götü kurtardım.YİNE.Ailemin lezbiyen olduğumu öğrendiklerinde ne tepki vereceklerini az çok hayal edebiliyorum."İşte geldik.Akşam görüşürüz.Seni seviyorum." Sarılıp "Bende seni seviyorum." dedim ve arabadan inip koşarak okula girdim.Dersler başlayalı 20 dakika olmuş.HARİKA.Sınıfa doğru yürüdüm.Ders fizik.Çok severim zaten.Kapıyı çaldım "Girebilirsin!" Neyseki bayan Watson anlayışlıaaa ve nazik bir kadın."Geç kaldığım için üzgünüm." diyerek kapıyı açtım ve yerime oturdum.Çantamdan kalem ve defterimi çıkarıp masama koydum,defterimi açıp tahtada yazanları not almaya başladım.İç sesim hemen alarma geçti "Hey?! Ne yapıyorsun sen?!!Taylor'ı düşün seni küçük sürtük!"Kendi kendime fısıldadım "Hayır şimdi olmaz.Olamaz.Olmamalı." Fakat ısrar ediyordu.Ah lanet olsun! "Hahahaa!Çok seksi değil mi? Ayrıca çok güzel gözleri var!" Tamam,sabrım iyice taştı artık "YETER!!!LANET OLSUN BENİ RAHAT BIRAK!!!!" Ooops! Bunu sesli söyledim galiba...Bütün sınıf bana bakıyor.Okulun Ahmakları Sınıfı,nüfus :BEN.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Miss NothingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin