Capitolul 1

95 1 0
                                    

O NOAPTE RECE DE TOAMNA

PLOUA... PLOUA CU PICATURI URIASE DE APA, IAR VANTUL SE LUPTA CU FRUNZELE OSTENITE, CE SE TIN CU ULTIMELE PUTERI DE COPACII BRAZDATI DE VREMEA CRUDA.
E NOIEMBRIE, LUNA IN CARE TOATA NATURA O IA RAZNA. NIMENI SI NIMIC NU ISI GASESTE LOCUL IN ACEASTA VREME POSOMORATA.
TOATA LUMEA SE GANDESTE LA ZILELE FRUMOASE DE VARA, CAND SE STRANGEAU PE BULEVARD SI TRAIAU MOMENTE DE NEUITAT, SAU ISI PETRECEAU TIMPUL LA BUNICI, CU VERIȘORII, PE CÂMPURI PLINE DE FLORI ALBE-GĂLBUI. CALDURA SI FERICIREA RADIUAU, IAR SOARELE TE INDEMNA SA IESI IN NATURA.
MA UIT PE GEAMUL ABURIND AL MASINII, IN DRUM SPRE BUCURESTI..GANDINDU-MA LA TOATE EVENIMENTELE PETRECUTE IN ACEASTA "MINI-VACANTA" DE 3 SAU 4 ZILE. "CE AS PUTEA SA FAC IN ACESTE DOUA ORE PE DRUM...?...STIU! O SA SCRIU O CARTE! DAR DESPRE CE?" IAR DE AICI MI-A VENIT IDEEA DE A SCRIE O CARTE DESPRE AVENTURILE DE VARA TRECUTĂ:
MI-AM PETRECUT MARE PARTE DIN VARA, ACASA, LA CURTEA DE ARGES, INTALNINDU-MA CU TOTI PRIETENII, IMPLETIND MOMENTE UNICE, FIIND MAI BUCUROSI CA NICIODATA.
TATAL MEU SI-A CUMPARAT DE CURAND O BARCA. (PRIN VARA ANULUI 2016) IAR CATEVA ZILE LE-AM PETRECUT CU CELE MAI BUNE PRIETENE ACOLO.
AM IESIT PE MARE, IMORTALIZAND MOMENTUL CU O CAMERA SUBACVATICA. INCONVENIENTUL A FOST CA "A" (IN ACEASTA CARTE O SA FOLOSESC INITIALELE NUMELOR, PENTRU A NU IMPLICA PE NIMENI IN OPERA CE-MI REFLECTA ÎNCÂLCITA MINTE) NU STIA SA INOATE, CEEA CE A INFLUENTAT PUTIN DEMERSUL ACTUNII, DEOARECE IN PRIMA JUMATATE DE ORA NE-AM CHINUIT SA O INVATAM CUM SA INOATE, CEEA CE NU A PREA DAT ROADE...
ACUM REALIZEZ CA NU M-AM PREZENTAT..NEPOLITICOS DIN PARTEA MEA. SUNT "J". AM 14 ANI SI MA CONSIDER O PERSOANA ENERGICA. IMI PLACE SA-MI PETREC TIMPUL CU PRIETENII SI FAMILIA, SA CITESC, SA COMPUN SI SUNT GENUL DE PERSOANA CĂREIA II PLAC PROVOCĂRILE, NEPASANDU-I DE PAREREA CELOR DIN JUR. CELE DOUA PROTAGONISTE/PERSONAJE PRINCIPALE DIN CARTE SUNT "S" SI "A". ACESTE DOUA FIINȚE ASEMĂNĂTOARE MIE, POARTA DENUMIREA DE CELE MAI BUNE PRIETENE. IUBESC SA-MI PETREC TIMPUL CU ELE SI FAC PARTE DIN FAMILIE.
"A" ARE 14 ANI SI E MAI MARE CU 7 LUNI DECÂT MINE. E ÎNALTA, PARUL SATEN, PUTIN PESTE UMERI, ARE OCHII CĂPRUI SI TRĂSĂTURI FINE. E O PERSOANA VESELA, IUBITOARE, CU SIMTUL UMORULUI BINE DEZVOLTAT, CA SI RESTUL DIN GRUP. ESTE SIMȚITĂ, RESPECTÂND CEL MAI BINE CODUL DE BUNE MANIERE. CÂTEODATĂ SIMT CA ÎNCEARCĂ PREA MULT SA SE COMPORTE INPECABIL, CEEA CE REZULTA LA COMPORTAMENTUL DE ADOLESCENT...MATUR. ESTE RUȘINOASA, ȚINÂND PREA MULT LA PĂRERILE CELOR DIN JUR. DAR DESIGUR, ARE SI MOMENTE IN CARE ISI REVINE LA NORMAL, FIIND COPILĂROASĂ SI GĂLĂGIOASA.
"S" ARE 14 ANI ÎMPLINIȚI DE CURÂND, CEEA CE ÎNSEAMNĂ CA E CEA MAI MICĂ DIN GRUP, DIFERENȚA DINTRE MINE SI EA FIIND DE 11 LUNI. ARE PARUL SATEN DESCHIS, APROPE PANA LA SOLDURI, OCHII CĂPRUI, CONTURAȚI USOR IN JOS, DANDU-I POSTURA DE OM SERIOS, DAR SI FOARTE VESEL. ESTE CU CÂȚIVA CENTIMETRI MAI SCUNDA DECÂT MINE ("A" FIIND CEA MAI ÎNALTA DIN GRUP) SI CHIAR DACA "S" ESTE CEA MAI MICĂ (REFERINDU-MA LA VARSTA) ESTE PROBABIL CEA MAI MATURA. E VESELA, SARACSMUL FIIND "CHESTIA EI". TRECE PRIN ACELE MARI SCHIMABRI, REFLECTÂNDU-SE IN COMPORTAMENTUL EI, RĂUTĂCIOS UNERI. ESTE IUBITOARE SI CALMA.
"J"...CE POT SPUNE? AM 14 ANI (CRED CA V-AM MAI SPUS ASTA) "SUNT O PERSOANA OPTIMISTA, IN RARELE MOMENTE IN CARE NU SUNT NEGATIVISTĂ" -MOTO-UL MEU...AM PARUL SATEN ÎNCHIS, PANA LA SOLDURI, OCHII CĂPRUI SPRE NEGRU..TRĂSĂTURI BINE DEFINITE. SUNT DESTUL DE SCUNDA, PUTIN "PUFOASA":D. EU SUNT CEA IMATURA A GRUPULUI. IMI PLACE SA CITESC, TIN MULT LA PRIETENII MEI, SI SUNT O PERSOANA EXTROVERTITĂ. IUBESC ANIMALELE, IMI PLACE SA FIU IN CENTRU ATENȚIEI, SI IUBESC SA CÂNT SI SA DANSEZ (NU CRED CA REZIST 2 ZILE FĂRĂ MUZICA).
NU DAU SEMNE DE MATURITATE, SUNT AERIANA..DAR DAU SFATURI BUNE.

The 3 Of Us-carte in românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum