-Gerai nebesakysiu taip jeigu jau taip nori,-pavartes akis pasakė jis.
Staiga išgirdau mamos balsą.
-Aronai!Emma! Ateikite turiu naujienų!
Mes nuėjome į apačią kur mūsų laukė Artūras su mama.
-Na kas atsitiko?-paklausiau.
-Prisėskit,-pasakė Artūras.
Mes atsisėdome ir laukėme kol mama su tėčiu kanors pasakys.
-Klausykit mes su Artūru išvažiuojame į Vokietiją, nes mums komandiruotė. Aš labai tikiuosi, kad jūs suprasite ir pabūsit vieni,-pasakė mama.
-Gerai,-pasakė Aronas.
-Bet mama ar tau būtina važiuoti?-suzyziau.
-Emma mums su Artūru, tai labai svarbu,-pakartojo mama.
-Na gerai,-sumurmėjau.Kada išvažiuojat?-paklausiau.
-Dabar,-mama pasakiusi nusišypsojo dirbtine šypsena.
Jau po kokių 20 minučių su Aronu stovėjome lauke ir akių žvilgsniais lydėjome mama ir Artūrą išvažiuojančius iš kiemo.
-Na ka likom vieni,-keistai nusišypsojo ir pasakė Aronas.
-Tikriausiai,-pasakiau.
-Ką veikiam?-paklausė Aronas.
-Nu jau aš su tavimi nieko neveiksiu!-atsakiau.
-Ir kodėl gi?-paklausė manęs Aronas.
-Ogi todėl, nes tu ASILAS su kuriuo tikrai nieko neveiksiu,-griežtai atsakiau.
Nuėjau į vidų ir iš šaldytuvo pasiėmusi ledus kritau ant sofos ir įsijungusi televizorių žiūrėjau SIMPSONAI.
************
Po kelių minučių
************Pasirodė Aronas ir prigules šalia paklausė:
-Gal nori nueiti į mano kambarį? Žinau su tavim nelabai mandagiai kalbėjau, tai gal per mano loptopą pažiūrėsim kokį filmą ok?
-Na gerai,-pasakiau ir išjungusi televizorių nusekiau Aroną į viršų.
Atėjus į jo kambarį mes atsigulėm į jo lovą ir pasiėmę loptopą pradėjome ieškoti filmo.
-Ką nori žiūrėti?-paklausė.
-Nežinau,-atsakiau.
Jis įjungė man nežinomą filmą ir po kelių minučių pajaučiau jo šaltą ranką man ant liemens. Manau man, tai pradėjo patikti ir manau ne tik tas dalykas, bet ir pats Aronas. Dėl to jaučiausi kvailai. Juk jis greitai taps mano įbrolis. Nežinojau ką daryti.
-Ooo nebenuimsi mano rankos?-paklausė.
Pasimečiau nebežinojau kur dingti, visa išraudonavau ir nusisukusi pratariau:
-Aš jos net nepajaučiau.
-Nemoki meluot,-atsakė. Bet nesvarbu,-tai pasakęs nusijuokė.
Na kaip 2-oji dalis? Srr, kad tokia trumpa, bet mokykla, namų darbai. Pritrūksta laiko :( Kita bus ilgesnė tik nežinau kadą ją įkelsiu.
Vote :*** Iki :***
YOU ARE READING
~~~STEPBROTHER~~~
Fantasy-Neliesk manęs!-sušukau, kai jis mane pradėjo nurenginėti. -Ei! Juk tau patinka!-pasakė jis. -Aš tau ne prostitutė patrauk rankas!-surėkiau. -Nea,-ramiai atsakė jis.