Günlerden salı idi . New York şehri her zamanki gibi kalabalıktı ve trafik vardı . İnsanlar sağa sola koşuşturuyor işlerine yetişmeye çalışıyorlardı . Birden kalabalık içinden bir kadının imdat sesi duyuldu ve ordaki kalabalık kaçışmaya başladı bu doğal olarak trafiği de kitledi . Brian isimli bir kimyager neler olup bittiğini öğrenmek için arabasından dışarı çıktı ve gözlerine inanamadı . Dışarıda gördüğü gerçek olamazdı çünkü ancak bir filmde olabilecek bir şey görmüştü . "ET YİYİCİ" . O anda korkuyla kaçışan insanlara baktı ve hemen arabasına binip oradan uzaklaştı . Arabadan nereye baksa aynı manzara . Et yiyiciler insanları kovalıyor insanların kimi yenik düşüyor kimi ise kaçmaya çalışıyordu . Brain sonunda onlardan uzaklaştı ve kaçabileceği bir yer aramaya başladı . Aklına büyüyüp yetiştiği yer olan Hiazard kasabası geldi . Hızla oraya doğru yola koyuldu . Arabasıyla giderken radyoyu açtı bütün frekanslarda ordu mesajı söyleniyordu . "Mümkün olduğunca erzak ve kendinizi korumak için aletler alıp saklanın " . Brian yolunda devam ederken terkedilmiş bir market gördü . Çok susuz ve aç olduğunu farketti . Markete girip girmeme konusunda kararsızdı fakat susuzluktan kavruluyordu . Cesaretini topladı eline arabada her zaman bulundurduğu kalın kızılcık ağacından yapılmış sopasını aldı ve kendi kendine söylendi ; "Ya şimdi , ya hiç !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son ; Yeni Bir Başlangıç
Научная фантастикаKENDİ Nİ ET YİYİCİLERİN ORTASINDA BULAN BİR KİMYAGER VE ONUN HEYECANLI MACERALARI ! TAKİPTE KALIN !