In capitolul trecut am vorbit despre ce simte persoana criticata. Sper ca cineva a citit tot si a fost cat de cat de acord cu mine.
Nu am avut inspiratia sa ma fac inteles indeajuns de mult incat sa nu se interpreteze nimic gresit. Am sa incerc ca in acest text
sa fiu cat mai coerent si sa ma mentin pe o singura idee timp de o fraza.
Stiti sentimentul acela unic,frumos si pe care nu il poti exprima in cuvinte? Exact acela,IUBIREA. Dupa parerea mea,un om care nu iubeste nu exista. Oricat de tare si insensibil ai fii,cineva acolo tot te va face sa ai parte de aceasta experienta minunata. Inca de mici simtim asta,iubirea fata de parinti. Crestem si avem prima noastra dragoste alaturi de care ne imaginam viitorul,acea persoana pleaca,iar cand crezi ca viata nu e de partea ta,vine o persoana care te schimba in bine,care iti va fi alaturi la bine si la greu. Iubirea nue numai fata de o iubita,parinti sau copii.. Iubirea e sentimentul acela care te face sa crezi ca daca persoana respectiva nu ar fi fost acolo intr-un moment dificil,nu ai fi trecut nici acum peste. Iubirea e atunci cand nu mai simti prezenta altor oameni in jur atunci cand esti cu cine iti doresti,pur si simplu,nu mai vezi nimic,decat pe voi doi,intr-un viitor apropiat,stand pe canapea,in fata unei ferestre cu o cana de ceai,sorbind acel ceai fierbinte,impartind aceasi patura. Iubirea e atunci cand te simti in siguranta alaturi de cineva.Nu trebuiesa fi prea in varsta sa sti ca ai simtit asta. Fiecare are o deinitie proprie a iubirii. Fiecare simte si isi exprima diferit iubirea. Nu ma poti judeca pentru ceea ce scriu,pentru ceea ce gandesc,cum nici eu nu pot judeca pe nimeni pentru cum simte. Din punctul meu de vedere asta e iubirea,cat din punctul tau e vedere,cel care citesti asta,nu stiu,si nici nu voi sti care e definitia iubirii tale.
Acum ca am spus cum vad eu iubirea,mi-ar place sa va spun si cum cred eu ca ajuta acest sentiment.Iubirea ajuta la intelegere,iertare,bunatate si bunastare. Daca nu ai iubire,cel mai probabil esti un om trist,mohorat,fara pic de chef de viata.
Iubirea ne face mai buni!
CITEȘTI
Oare stim?
RandomHey!! Aici poate mnu vor fi povesti...de dragoste,de groaza sau actiune. Veti gasi o carte psihologica din perspectiva mea,aici imi voi scrie gandurile,sub forma unei lectii de viata. Lectura placuta! ^_^