1.Obyčejný den

32 1 0
                                    

,,Crrrrrrr!,Crrrrrrr!" Probudila jsem se a vypla jsem budík. ,,Ach jo zase ráno.... Proč ?!....." pomalu jsem vstala z postele nejdříve jsem šla do koupelny kde jsem si dala sprchu a pak si vyčistila zuby a pak hurá na snídani. ,,Ahoj mami !" řekla jsem s úsměvem a běžela za mámou a obejmula jí." Máma jí úsměv opětovala. ,,Ahoj zlatíčko jak jsi se dneska vyspala ? Mimochodem udělala jsem ti kakao a tady máš ovesnou kaši dobře se najes !" Já jsem radostí poskočila. ,,Děkuji mami jsi vážně nejlepší !" a pak jsem se už pustila do snídaně byla výborná.Když v tu chvíli mámě začal zvonit mobil vzala ho a šla do obýváku.Zvláštní nikdo mámě nevolá takhle ráno ,ale co musím se jít převlíknout abych stihla včas školu !. Šla jsem do pokoje a otevřela skříň chvíli jsem do skříně jen zírala , ale pak jsem si vzala Modrý tričko a k tomu šedivé džíny pak jsem se učesala a šla jsem do předsíně.Máma za mnou najednou běžela. ,,Prosím pospiš si volali mi z práce že mě tam potřebují o trochu dřív !." ,,Dobře mami pospíším si neboj věřím že práci stihneš." řekla jsem s klidným hlasem když jsem si rychle obouvala boty a vzala batoh.Pak jsme vyrazili k autu a hned jsme jeli.Chtěla jsem chvíli poslouchat písničky to , ale nemělo prakticky cenu jelikož jsme byli už blízko u mé školy. Vylezla jsem z auta a vzala batoh z kufru. ,,Ahoj mami měj se hezky v práci a ať to stihneš papa !" Máma se na mě usmála. ,,ty taky pa.,, a pak jsem už smiřovala ke škole.Jako první jsem šla ke své skříncě  vzala jsem si věci na hodinu a utíkala jsem do třídy.Uff stihla jsem to pak jsem si šla sednou vedle Jacoba. ,,Ahoj Jacobe jak se máš ?" Jacob se jen usmál. ,,Jako vždy suprově a co ty Lilku ?" Pak dostal záchvat smíchu. ,,Takhle mi neříkej !" Nikdy jsem na něj neřvala a ani nebyla nějak moc naštvaná , ale tohle jsem prostě nesnesla.Po nudný hodině fyziky jsme šli na chodbu.Chvíli jsme si povídali o všem možný když najednou někdo za námi běžel a prudce strčil do Jacoba a on spadnul na zem.Otočila jsem se na něj. ,,Co si myslíš že děláš ?!"
A on dostal záchvat smíchu a jen tak odešel. Hned jsem se rozběhla k Jacobovi a sedla si k němu ,,jsi v pohodě Jacobe?"

To je pro první kapitolu vše ^^ ! Snad se vám to zatím líbí :33

Pamatuj si že tě miluju Kde žijí příběhy. Začni objevovat