Nejprve vám chci představit Leonu.Je to dívka,která se narodila rodičům Darsnovým.Její maminka se jmenuje Týna a tatínek Max.Leona se svým rodičům narodila 20.6.2003,tudíž jí je 13 let.Než se narodila Leona,tak její rodiče zpívali ve skupině Stars..🌟.Když se Leona narodila rodiče s hudbou přestali,aby se jí mohli věnovat naplno.
Leona je velmi krásná dívka.Její očí jsou zelené jako ranní tráva,rty má rudé jako růže.Vlasy mi připomínají letní slunce a má dokonalou postavu.Chodí na Střední školu se svými nejlepšími kamarádkami Jasminkou a Sofií.Společně už toho zažily mnoho.Leona bydlí v malé vesnici Pinxton v Anglii.Už od narození si strašně ráda zpívala s její maminkou.
Leona se naplno vždy věnuje škole,ale také zpěvu.Chodí do školního sboru,ve kterém je fakt nejlepší.Leonini rodiče jí nikdy neřekli,že hráli ve skupině Stars..🌟 .Se svými kamarádkami si založily klub divokých koček,protože když byly menší tak,Leoně umřela babička a ta měla 5 koček a ty chtěla dát do útulku,jenže holky ji je ukradly a tak je zachránily a od té doby si hrály na divoké kočky..🐱🐈 Těm vytvořily velkou ohradu a Sofiini rodiče vlastnili karavan,a tak si tam udělaly klubovnu,jenže tyhle časy už jsou dávno pryč a tak si Leona zvolila pěveckou kariéru.......
Pokračování příště..🍃
ČTEŠ
..STAR..
AdventureTento příběh bude o dívce Leoně,která hezky zpívá a má ráda hudbu.. Chtěla by se stát hvězdou,ale potkají ji v životě různé překážky...