Hey iedereen, dit is mijn eerste boek hier op Wattpad. Maar ik breng er nog 1 uit van Justin Bieber. Justin Bieber. Tips wat beter kan alsjeblieft, ik ben geen pro:-) Maar ik lees wel altijd verhalen hierop.
De speelsters zijn:
Ronida, Charissa, Lisa, Fay en Kaylee
Spelers:
Dioni, Cassius, Jai, Kaj en Samuel.
Als ik bijrollen nodig heb geef ik een gil.
Part 1.
POV Ronida.
We staan weer eens bij het zoveelste concert van B-Brave. Wij zijn echte braviours en we gaan naar elk concert. En met wij bedoel ik: Lisa, Kaylee, Fay, Charissa en mezelf natuurlijk. Fay is er achter gekomen dat ze Kaj al kende van de basisschool, ze waren beste vrienden tot dat Fay verhuisden. Helaas herkent Kaj haar niet. Lisa schudt me wakker en zegt:” Ronida waar zit jij met je gedachten? De jongens komen zo op”. En ja hoor daar zijn ze. Ik begin al een gek te gillen. Kaylee gilt de heletijd “SAMUEL, SAMUEL LEKKERDING”. Zij is de raarste van ons allemaal. Dan hebben we Charissa, onze fashionqueen. Zij vindt Cassius HE-LE-MAAL geweldig! Ik kijk naar rechts en zie Fay, ze kwijlt zowat voor Kaj. Ik grinnik. Oh en vergeet Lisa niet, met haar is dit alles begonnen. Wij ontmoetten samen Dioni en later B-Brave tijdens een meet and greet. En vervolgens staken we de rest aan met onze ‘ziekte’. Ik focus me weer op het optreden. Dioni’s solo is aangebroken, ik strek me arm. Hij komt naar voren en houdt mijn hand vast. Ik voel mezelf rood worden en het nummer loopt af, de jongens nemen een korte pause. Kaylee begint te schreeuwen want zij ziet een beveiliger lopen en je weet wat dat betekend…ER MOGEN 5 MEIDEN OP HET PODIUM. Als een gek begon ik met Kaylee mee te schreeuwen, we mogen dan wel elk concert aanwezig zijn maar nooit worden we op het podium gehaald. De rest van de meiden snapte de hint ook al en deden met ons mee. Mijn hart begon te keer te gaan…want de beveiliger kwam naar ons toe en haalde ons uit het publiek!
Charissa begon te huilen van blijdschap eindelijk kon ze haar crush zien! En aanraken en het is echt! We worden backstage genomen en recht voor ons staan ze dan…B-Brave. Cassius tegen over Charissa, Kaj en fay, lisa en jai, Samuel en Kaylee en tot slot Dioni en ik. Ik keek hem in de ogen en het enige woord dat ik kon uitbrengen was WAUW. De rest stond met open mond naar de jongens te kijken
Dit was part 1.
Wat vinden jullie ervan?
Laat een reactie achter.
Want als dit mini stukje goed is ga ik meer schrijven en komt er in 2014 meer!
JE LEEST
Van gewone meisjes tot....{B-Brave}
FanfictionDit verhaal gaat over 5 meiden. Charissa, Fay, Lisa, Kaylee en Ronida. Zij zijn de grootste braviours. Ze gaan altijd naar hun concerten. Ze gaan met ze 5en op vakantie en Lisa haar ouders, maar wat gebeurt daar? Je leest het hier :D