koLove with vampire

981 60 18
                                    

Chapter16

"Jihyo,awak jangan macam ni..saya tak nak kehilangan awak.."//Rintihnya yng melangkah sikit sikit menghampiri sehun dan jihyo.." kau jangan dekat dengan aku...kalau tak...kau tak akan selamat..."gertak /.sehun..

Jihyo hanya membelangkan Sehun.. Dirinya dikira selamat jika berada dibelakng sehun.. sehun senyum jahat kerana jihyo peluk pinggannya dengan erat..

"Hyo.jangan ikut hati sangat... Nanti awak yng Akan menyesal"..ujar //Mark yng risau Akan jihyo..

"Awak nak ikut vampire tu me atau ikut saya balik bandar? "...//soal Sehun

Mark tak mampu buat apa2,hanya mendiamkkan dirinya..

Jihyo masih dibelakang sehun Dan langsung tak berganjak..terselah senyuman Sehun...

"So? Dia nak ikut aku.. Kau boleh pergi.. Dan ingat, kalau kau nak dia langkah mayat aku. "...Gertak //Sehun

Jihyo terus ikut belakng sehun.. mark mampu memdiamkan diri sahaja..

"Hyo.. Aku sayang kau! Jangan tinggal aku.. "...//rintih hatinya..

JIHYO POV

"Awak kita nak pergi mana?? "..Soal //jihyo yng pelik selepas melihat Dirinya makin masukke dalam hutan...

"Balik rumah saya"..balas //sehun ringkas..

Jihyo hanya menangguk faham...

Selepas bebrapa jam berjalan, akhirnya Sehun dn Jihyo smpi juga dirumahnya Sehun..

"Awk.. Dh sampai ke??".. Tanya //jihyo .
"Jap.. Kenapa rumah awak dlm hutan? Kenpa tk luar bandar. ??"..//jihyo soal lagi dengn suara lembut. .

"Kau memang tak fham lagi!! Ni rumah aku dn ahli2 aku... "...marah //sehun..

"Apa maksud awak?? "..soal //jihyo lagi...

Sehun kelihatan marah dan hendak bertukar ke Vampire tpi ia menahannya..

"Tak.. Maksud saya ni rumah saya dn lapan lagi member saya.. "..Ujarnya yng membetulkn keadaan..

Jihyo hanya mengangguk paham lalu mengekori sehun dri belakng.. Lalu jihyo masuk kedalam rumah bujang itu.. Kelihtan kemas dn teratur melihat keadaan rumah itu..

"Mana member awak? "..soal nya. .

"Ouhh.. Diorng kat atas kot.. "
.jawabnya dengn lemahh lembut..

Jihyo sekali lagi angguk bertanda faham..

Lalu sehun membawanya kesemua membernya...

"Hyung"..panggil //sehun..

"Ya"!!oohsehun! "..teriak //lay

"Kamu bawa ma.... "..belum //Kai nak berkata Sehun terus pergi keKai.. Lalu bisik keKai..

"Dae.. She is human.. But she is mine.. If hyung wanna her.. I will do what I want do to you"..gertaknya

Kai hanya senyum kesehun..

'Nasib baik kau ketua putera.
Kalau tak.. Dia akn menjadi milik aq. '. Bisik hatinya..

"Ouhhh.. Siapa nama kau?? "..soal //Lay

"Anyonghaseyo, Song jihyo imnida.. Selamat berkenalan.. "..Ujrnya lalu tunduk 90darjah..

Semasa jihyo tunduk, kelihtan lehernya terdedah.. Semua member terus ingin bertukar.. Akan tertapi sehun cepat menarikya...

"Ouhh.. Okay... Hyung, sehun nk masuk bilik.. Nnti sehun nk kongsi bilik dengn Hyung Suho okay???

Suho hanya mengangguk faham shaja..

Terus sehun membwa jihyo, jihyo sempat lagi menoleh kebelakng.. Lalu berkata,

"bye oppa... See u"!!..ujarnya ..

Semua member hanya tersenyum manis..

Tbc ✌

Love With Vampire'sWhere stories live. Discover now