láská a šťastný konec

15 2 0
                                    

Existuje den,který jedné dívce změnil celý život....

Byl to první den na střední škole...

Dívka do plné třídy...učitel ji řekl ať se posadí..

Dívka šla plnou třídou a mnoho upínajících pohledů na ní,k zadní lavici..

...naposledy se rozhlédla...nikde jinde, než u jednoho chlapce v poslední řadě místo nebylo....

přistoupila k lavici a letmo řekla...."Můžu?"

v tu chvíli se na ní podívali ty nejkrásnější čokoladové oči a chlapec svým krásný hlasem odpověděl...."Ne"

Dívka se zastyděla....v tom se chlapci krásná čokoládové oči rozzářili,usmál se a řekl "Dělám si srandu,klidně si sedni."

Dívka se v té chvíli cejtila poníženě, ale bylo jí to fuk..chlapec jí okouzlil...

Jak mile zazvonilo,chlapec se otočil na dívku a svým hlubokým hlasem se zeptal: "Jak se jmenuješ?"

Dívka odpověděla: "Já jsem Denisa, a ty jsi?"

Dívali se navzájem do očí..."Já jsem Max"...usmál se....

Dali se do řeči...po škole s ní šel i na autobus.....stále si měli co říct...

Zachvíli přijel autobus a chlapec se s dívkou rozloučil: "Tak zítra ve škole, ahoj. "Ahoj" odpověděla dívka...:)

Dívka celí den nemyslela na nikoho jiného než na toho chlapce...

....Po půl roce.... Ráno šla dívka na autobus do školy..když jí zastavila krásná žlutá motorka...

....netušila kdo by to mohl být, než promluvil..byl to ten chlapec a v ruce držel druhou helmu...

"Ahoj" řekl..."doufám, že nedostanou košem,když se tě zeptám jestli nechceš svést?" usmál se...

Dívka se usmála.."Moc ráda se svezu, ale nezlob se, myslím, že spíš po škole..potřebuju si něco domluvit s Ančou" řekla....

Chlapcovi usměv z tváře ale nezmizel..začal se usmívat ještě lepší. Můžu tě hodit domů....když budeš chtít?"

"To určitě jo" usmála se dívka.."Jen jestli vezmeš tu helmu a dáš si jí třeba do skřínky..dvě se mi tam vejít nebudou.."zeptal se chlapec nesměle..

Dívka se usmála ještě víc.."Vezmu neboj"..."Díky..tak ve škole,zatím"..řekl chlapec..dal jí helmu a odjel.."

Dívka nastoupila do autobusu...

....................................

Po škole dívka čekala na chlapce před školou na chlapce...

Zachvíli dorazil.." promiň musel jsem ještě něco zařídit"dívka se usmála.."a teda můžeme  jet? ještě se stavíme u nás jestli se nebudeš zlobit,hodím si tam jen tašku".."dobře  nebude mi to vadit"..řekla dívka...

 Jeli tedy k chlapcovi domů..pozval dívku do do domů..."jsem sám  doma,tak se nemusíš bát..teda jestli se nebojíš mě"smál se...

Já strach s tebe nemám neboj....

"můžeme jet"řekl po chvíli chlapec..."a nezapomeň si tady helmu".....

Dívka se usmála..vyšli před dům kde na chlapce zavolali jeho kámoši..byli tam v kruhu a dívka se cítila odstrčená a navíc....

Položila helmu na zem k motorce a šla na autobus..chlapec se otočil a viděl jak dívka odchází...zavolal na ní,ale ona se neohlídla...

Rozloučil se s kámošami a nasedl na motorku..a jel za ní...

Zastavil vedle ní...dívka šla dál jako by nic...chlapec slezl z motorky a chytl jí za ruku...

Chlapec:"Kam jdeš?" Dívka: " Na autobus,ještě ho stihnu,když mě pustíš!?

Chlapcovi zmizel úsměv ze tváře..bylo to poprvé co ho viděla se nesmát.."Proč?  si naštvaná?" řekl smutně..

"Ne nejsem, jen jsem tam byla navíc,když si tam byl s kámoši!" řekla dívka....

Chlapec:"Dobře promiň...omlouvám se" Dívka:" To je v pohodě.Jen mě pusť ať stihnu ten autobus!"

Chlapec: "Musím ti něco říct" Dívka: "OK,co je to?"

Chlapec: "Už ti konečně musím říct to, co jsem ti chtěl říct už dávno.."Dívka:" A to je ?" je ticho ....chlapcovi buší srdce...

Dívka:"Maxi??"Chlapec:"Já tě miluju"

dívají se do očí...dívka neví co říct......

Chlapec:"Trvá to už dlouho,od prvního dne co jsem tě spatřil..co si tam přede mnou stála a tak krásně si se červenala!"..Dívka se usmála.."Už ten den jsem věděl, že si vyjmečná!" říká chlapec.....

Dívka:"Já že jsem se červenala?" usmála se....Chlapec: "Jo,strašně ti to ten den slušelo!"....

Dívka:"Já jsem myslela, že se ti nikdy líbit nemůžu. První den ve škole jsem se šíleně zamilovala do jednoho chlapce...ten chlapec má nádherný čokoládově hnědý oči, když se usmívá, tak se mu rozzáří a ten jeho usměv...

..pokaždé když ho vidím,podlamují se mi kolena!"..Chlapec:"Mám to brát jako souhlas?" usmíval se....

"Jestli si nezměnil názor, tak určitě ANO!" řekla dívka....chlapec jí k sobě přitiskl.."Já ho nikdy nezměním !!!!..a dal jí nádhernej, ten nejkrásnější polibek z lásky...

"Miluju tě" řekl znova chlapec..tentokrát už mu dívka odpověděla.."Já tebe taky Maxi!"..

"Přijel autobus,ujede ti" říká chlapec.. Dívka:"Já myslela,že mě vezeš domů?"usmívá se...:)

chlapec se jen usmál dal jí helmu a vyjeli....

Cestou chlapec zastavil u restaurace a zeptal se dívky jestli si nechce dát ještě něco k jídlu nebo jen k pití...dívka souhlavila, byl to dobrý nápad...

Posadila se...v tom dívce začal vyzvánět mobil..volala jí kamarádka...

Když dívka domluvila chlapec se jí zeptal:"Kdo to byl?" Dívka:"Kamarádka, úplně jsem zapoměla že k ní mám dneska jet, ale autobus mi už ujel.."

Chlapec: "Já tě tam hodím, jen jsem si myslel, že dnes budeme spolu?" zesmutnil....

Dívka: Můžeš být se mnou ...kamarádka mi chce někoho představím"usmála se a chlapec souhlavil....

Jeli tedy k dívce domů, kde si odložila školní batoh a jeli ke kamarádce...

Zastavili před domem, dívka zazvonila a vylezla "Ellenčina" maminka...ta se začala usmívat a řekla: " Jééé koho nám to čerti nesou, asi ti mám zavolat Ellenku, že ??"Dívka odpověděla: "Ano" smála se.....

Najednou ze dveří vyběhla její kamarádka Ellenka...objala jí a začala se ptát jak se má atd.... mezitím si všimla, že vedle dívky stojí nějaký kluk podívala se na dívku..."Kdo je to?:    :) 

Dívka se usmála a představila je....dívka byla,ale zvědavá koho jí chtěla představit.....

Z jejich domu najednou vyšel fešný kluk...byl to už od pohledu Šimon,které dívka zrovna moc nemusela, ale povídat se ním dalo a časem si ho i oblíbila.....

Po pár měsících už z nich byla nerozlučná kamarádská čtyřka..:)

Dívka a chlapec jsou spolu už dlouho a stále jim LÁSKA jen a jen kvete..nikdy si to bez toho druhého nedovedou představit.

A tohle je konec mého prvního PŘÍBĚHU doufám že jste si ho užili.....(a chtěla bych poděkovat Anežce že mi s tím pomohla)....Jinak budou i další příběhy jen mi musíte na to dát čas Děkuji a AHOJ.....

Láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat