Z mé kanceláře je vidět celá Paříž. Město pokryté velkými i malými domy a uprostřed obrovská věž, kterou se Francouzi nejvíce pyšní a je díky ní Francie nejvíce známá, Eiffelova věž. Miluju jí. Ráda si chodím sedávat na lavičku kousek od ní a dívám se jak je krásná. Kousek ode mě stojí stánek s výtečnými palačinkami. Pod názvem les crêpes. Naše vyhlášená pochoutka. Nejlepší jsou s nuttelou a nebo slané se sýrem. Dávám si je vždy když jsem jdu. Muž, který je prodává se jmenuje Marco. Je usměvavý a milí ke všem zákazníkům. Je mu kolem 35 let. Zná mě už dlouho. Teď sedím a stále vylepšuji svou novou kolekci, když náhle někdo zaklepá na dveře. ,,Dále'' řeknu. Do místnosti vejde Catrine. Catrine je má šéfka. Je celkem drsná, ale po práci dobrá kamarádka. Posadí se naproti mně. Ani nepozdraví a řekne: ,,Aliso! Máš už dodělanou tu kolekci? ,,Ano'' řeknu. ,,Sakra'' poví si po tichu Catrine. ,,Potřebovala bych vytvořit něco mimořádného. Něco co nikdo nemá a něco co uchvátí cely svět, jelikož Fashion group chystá něco opravdu velkého. Letos musíme vyhrát.'' Přemýšlím co budu asi dělat, když už mám kolekci skoro hotovou a teď ji zase celou budu muset smazat a vytvářet něco nového. Catrine řeknu jen: ,,Budu se snažit'' A pak Catrine celá zoufalá vstane a jde zpátky ke dveřím, které otevře a zabouchne za sebou. A já abych začala přemýšlet o něčem mimořádném, ale nic ně nenapadá.