Jam menunjukkan tepat pukul 12 tengah malam....
Aku KIM SEOK JIN...Masa untuk aku balas dendam...hahaha...
SEOK JIN memasuki ke dalam sebuah syarikat melalui pintu belakang...
Kelihatan seorang lelaki sedang menaip sesuatu di papan kekuncinya...
(HONG JONG MYUN P.O.V)
Aku mengerling ke arah jam di dinding syarikat ku...jam sudah menunjukkan tepat pukul 12 tengah malam...maklumlah CEO syarikat..banyak kerja yang perlu dibuat....
TOK.TOK.TOK...*kedengaran seperti orang mengetuk pintu*
Siapa plak yang datang tengah tengah malam ni? -jong myun
M-masuk -jong myun
Pintu dibuka.......
Hai, jong myun..ingat aku lagi tak...-seokjin
Siapa kau?- jong myun
Penting ke semua tu?yang penting skarang ...aku datang sini sebab nak tamatkan riwayat kau...hahaha!!!
-seokjinAla...x kan tak ingat...so hee..puan kim..dan tuan kim..dah lupa..-seokjin
Aku tak kenal diorang..skarang aku nak kau kluar dari bilik aku !!!-jong myun
Klau aq tak nak???-seokjin
Aku cakap keluar!!-jong myun
Jong myun berasa geram lalu membaling kerusi yang didudukinya ke arah seokjin..namun sempat dielak oleh seokjin...seokjin mengeluarkan pedang samurainya..
Cantik tak samurai ni?aku baru jee tajamkan tadi..hahaha -seokjin
Jong myun membaling semua barang yang ada di atas mejanya...termasuk komputernya sekali...
"Cara yang kejam perlu dibalas dengan cara yang kejam...kau bunuh omma aku...appa aku...dongsae yeoja aku...dan yang paling teruk ..diorang ditemui dalam keadaan yang tidak berkepala...sanggup kau bunuh diorang sebegitu sekali!!!"
POMMM!!!
seokjin melepaskan dua das tembakan dengan menggunakan senapangnya...peluru tersebut tepat terkena di bahu dan lutut jong myun..Tunggu lah kau...guard aku akan datang tak lama lagi..-jong myun
Kau rasa diorang boleh datang ke..yelah kau tu kna cari guard lain...diorang tu lembik sangt laa..aku baru je potong kepala...tpi dah mampos...hahaha kelakarkan? -Seokjin
Seokjin berjalan kepada jong myun lalu menyuntik jarum picagari ke tubuh jongmyun..satu jarum...dua jarum...tiga jarum...mata jong myun perlahan lahan tertutup rapat...
Ermmm baguss... -seokjin
Seokjin mengambil rantai besi yang disangkut dilehernya lalu menggantung jasad jong myun di kipas siling...(sebenarnya kipas siling tu hanya digunakan sebagai perhiasan....)
ZUPPPP!!! Kepala jong myun sudah terpisah dari badannya...dan kini hanya kepala jong myun yang tergantung di kipas...
ARGGGHHHH!!!AKU BELUM PUAS!!!
-SEOKJIN
Biar aq tengok hati kau supaya aq bleh tahu samada kau ni seorang manusia berhati ataupun tak...-seokjinSeokjin mengambil pisaunya lalu membelah dada jong myun...dia mrngeluarkan satu organ..
Ni jantung!!aq nak hati lah bodoh..yang kau bagi jantung tu dah kenapa!! -seokjin
Seokjin mengeluarkan hati jong myun..lalu dia mengambil pisaunya...dia membelah hati jong myun dengan kasar...
KOSONG!!!ASAL KOSONG HAH!!!BODOH !!! -seokjin
Seokjin masih berasa marah..lalu mengambil kapak nya lalu mencincang badan jong myun..
Ouhhh lupa satu perkara -seokjin
Srokjin membuka suis kipas ..dan kepala jong myun sedang berpusing kerana masih tergantung di kipas...
***********
Seokjin mencuci semua barangnya yang berlumuran darah...Micheo micheo k.o knock down take it over neoui jonbuel ...HAHAH MEMANG! MEMANG AKU DAH GILA...AKU PSYCHO..AKU GILA..AKU BAHAYA...HAHAHA!!!!Tpi...ahhh aq tak kira klau kna tangkap sekalipon...
-seokjinOMMA..APPA..SO HEE ...TUNGGU SEOKJIN YEE..SEOKJIN AKAN BALAS DENDAM KEPADA SEMUA ORANG YANG DAH HANCURKAN KELUARGA KITA...
TO BE CONTINUED....
Mian reader sebab terlalu pendek...author tak sempat nak update panjang sebab nak tengok master of study...miann...tak minat pon citer tu sebenarnya...
YOU ARE READING
THE REAL KILLER [HIATUS]
FanfictionKIM SEOK JIN as KIM SEOK JIN LEE JI EUN as KIM JI EUN KIM TAE HYUNG as KIM TAE HYUNG(V MIN YOONGI as MIN YOONGI(SUGA KIM NAMJOON as KIM NAMJOON (RAP MONSTER PARK JIMIN as PARK JIMIN JEON JUNGKOOK as JEON JUNGKOOK JUNG HOSEOK as JUNG HOSEOK (J HOPE ...