1.

7 0 0
                                    

Bol marec a von pršalo. Všade boli ľudia.. Ľudia, ktorých nenávidím. A mám ísť von. Nechce sa mi,ale idem. Idem preto, že ma zavolala Lili. Teraz neviem prečo tam mám byť ide von s bývalým spolužiakom, ale chce ma tam. Nešlo mi to do hlavy nechápala som tomu. Ale idem lebo som jej to sľubila aj keď sa mi absolutne nechce a najradšej by som sa zababušila do deky a sedela doma. Obula som si boty a vyšla do toho hnusného počasia.

Kráčala som ulicami večerného mesta. V ušiach mi hrala hudba. Vedela som kam idem, vedela som, že to bude večer s niekym koho nepoznám. Už som pred sebou videla Lili a jej spolužiaka. Ako sme tak ku sebe kráčali prehliadala som si chalanka. Bol celkom obyčajný a pritom neobyčajný snažila som si nahovoriť, že je to len ďalší jej trápny objav. Až sa mi prihovoril:"Ahoj ja som Martin ale môžeš ma volať Bro." bolo mi blbé hovoriť mu, že nemám záujem tak som mu podala ruku:" Som Jess." A dala svoj hraný úsmev. Usmial sa a ja som zostala mimo. Panebože čo sa to somnou deje ? 

Pili sme Morgana a rozprávali sa hodiny .. Hodiny sme riešili život a čo sa deje okolo. Kto sme a Lili tam len ticho sedela.Bola už dosť mimo takže sa nečudujem ani trochu. 

Okolo jedenástej sme sa vybrali domov. Nevedela som, že Bro by bol schopný ešte prísť ale o 1 ráno zazvonil telefon a on prišiel.. 

Takto to všetko začalo.. Mnou ním.. 

I am lost in your eyes ♥Where stories live. Discover now