Noaptea

21 3 2
                                    

Stai in pat,asculti putina muzica.Incerci sa te linistesti,nu poti.Pui telefonul deoparte,dar parca te striga sa ai grija de el,sa l tii langa tine.Il iei si butonezi,se face 2,se face 3,se face 4,se face 5,se face 6.Te imbraci,iti scrii temele,de care aseara ti a fost prea lene.Te duci la scoala,iti pica ochii de somn.Ai ore plictisitoare,incerci sa deschizi geamul,ca sa vina aer rece sa te revigorezi,dar colegii tipa la tine sa l inchizi ca e frig.Il inchizi si incerci sa ti tii ochii deschisi,reusesti.Vine pauza,te duci si te speli pe fata,baia e plina de fete care isi verifica machiajul,tu arati ca o carpa.Ai cearcane imense,pe care le acoperi cu grija cu putin fond de ten.Ai ochii rosii de la plans.Parul iti sta ravasit(in cazul meu sta mereu asa din cauza ca e prea scurt:) ).Se suna,te duci alene spre clasa.Animalele de acolo urla si se bat,treci scarbit printre ei,ajungi in banca.Pui capul cateva secunde si simti ca adormi.Colega ta de banca ( Deniii_11,merci mult) te intreaba daca esti bine.Zambesti fals si ii spui ca totul e in regula,dar nu e.In fata sunt doua specimene care discuta incontinuu,in spate se presupunea ca stau prietenele tale,dar ti au dat cu sutul in fund de atatea ori.Intra profesorul,nu ai chef.Are nervi,te asculta,ii spui ce ai invatat,se uita la tine in scarba si nu ti trece nico nota.
Mai merita sa continui cartea asta?:))
Daca nu te regasesti,esti un om fericit.Asta e o carte cu ce mi se intampla mie,ce gandesc.
Vreau doar sa stiu cum va simtiti
Daca ai vreo problema,nu ezita da mi spui.
Xoxo

Sad peopleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum