Prolog

51 1 0
                                    

Hejka, mam na imię Dominika, znajomi mówią do mnie Niki lub Nika, ale również Domi i Domcia. Każde z tych zdrobnień i ksywek podoba mi się i każde akceptuje. Bardzo je wszystkie lubię, lecz zwykle moi najbliżsi mówią do mnie Niki. 

Może trochę o mnie, to tak, jestem miłą i pozytywnie nastawioną do życia nastolatką. Mam 17 lat i bardzo lubię pomagać innym, lubię pracować z ludźmi, a zwłaszcza z dziećmi. Jestem wolontariuszką w miejscowym domu dziecka, bardzo lubię tam spędzać swój wolny czas poza spotkaniami z przyjaciółmi. Również jestem bardzo otwarta na nowe znajomości, ale jestem bardzo nieśmiała i trochę wstydliwa, co z początku troszkę przeszkadza przy nowych znajomościach, bo nie umiem się przełamać i zrobić pierwszy krok.

Mieszkam z mamą i starszą siostrą Anastazją. Anastazja ma 21 lata, jest na drugim roku studiów, studiuje germanistykę. Rzadko bywa w domu podczas  tygodnia, wpada tylko na weekendy, ale nie w każde, zazwyczaj wieczory spędza u przyjaciół lub w klubie, bawiąc się na imprezach. Ale mimo to dobrze się uczy, jest jedną z lepszych uczennic na uczelni. A gdy wpada do domu dużo rozmawiamy ze sobą. Jest dobrą starszą siostrą. Jest kochana, pomaga mi dużo, lecz umie też trochę podokuczać.

Nie ukrywam iż moi przyjaciele są dla mnie bardzo ważni w moim życiu, to oni non stop popychają mnie do przodu, bym nie stała w jednym miejscu. To właśnie oni podtrzymują mnie na duchu, gdy tylko mam doła i jest mi smutno. Bez nich nie wyobrażam sobie żadnej z przygód i żadnego z wyjazdu. Moi przyjaciele to: Nadia, Paula, Nikodem, Kate i jej starszy brat Albert. 

Reszty o mnie i moich przyjaciołach dowiecie się czytając nasze przygody i resztę książki. Życzę miłego czytania. :) 

PotępionaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz