Hei, Craciun fericit tuturor !
Din moment ce in 2 ore este Craciun m-am gandit ca ar fi frumos sa pun aici pe acest site superb si micuta mea fantezie :))) . NU are legatra cu Craciunul :( dar poate va avea :> .
Ok nu vreau sa va plictisesc . Am mai publicat povestea asta pe o pagina dar nu in intregime. Nu am multa experienta in a scrie carti, dar am niste fantezii nebune :)))) .
Ok gata taaac ! Va pup si va astept parerile .
Spor la citit !
PRIMA PARTE .
Am urat mereu si cred ca voi ura in continuare persoanele false din jurul meu. Mereu am privit viata ca pe o pedeapsa nu ca pe un dar. Anii de scoala m-au invatat sa nu am incredere in tota lumea, dar din pacate tot de proasta sunt luata. Parintii mei nu au suficienti bani sa ma intretina asa ca m-au lasat la caminul liceului meu si pur si simplu au uitat de mine. Nu mai primeam telefoane, nici daruri, nici bani, nimic. Iar eu eram pur si simplu o fata batjocorita dintotdeauna de niste “printese” cu cativa ani mai mari sau mai mici ca mine .
Tot scandalul a inceput prin luna decembrie, cand am fost mutata la Liceu Life Blood din Mexico City. Era prima zi pentru mine. Sincer, da, ma pot numi tocilara, mi-a placut de mica sa invat lucruri noi si sa fiu apreciata. Deci cum spuneam, intram pe holurile scolii, inca mai aveam zapada pe cizme asa ca mergeam incet ca sa nu alunec. Dintr-odata s-a auzit soneria, iar toti copii de pe hol fugeau spre clasele lor si fix atunci cineva m-a impins pe la spate si am cazut peste o fata. Acea fata schimonosita si razgaiata, era Ashley Carados. O brazilianca frumoasa si plina de bani, dar mai ales spaima scolii. Fiind amandoua pe jos, iar eu eram peste ea, Ashley a inceput sa tipe cat o tineau plamanii de parca aveam s-o omor sau ceva de genul. Doi baieti musculosi si-au facut aparitia, m-au luat de maini si de picioare si m-au aruncat afara in zapada si in crivatul de nedescris. Cand mi-am ridicat fata total inghetata si am privit spre usile de la intrare, Ashley se uita la mine de parca ii ieseau flacari din ochi, dar totusi era ceva neobisnuit la ea .
In ziua aceea nu m-am mai putut duce la scoala, deoarece era penibil si sigur daca ma prindea acea “Nebuna Zeita a Modei” ma toca in bucatele marunte si ma arunca la caini sa ma manance. Pentru ca altceva nu mai aveam ce sa fac m-am intors la camin pentru a trage un pui de somn. In drumul meu am observant o cafenea destul de dragut, iar pe geam avea un afis pe care scria: “Cumperi o cacao cu lapte si mai primesti una gratis !” .
Fara sa stau pe ganduri am intrat inauntru. M-am asezat la o masa retrasa si i-am facut un semn unui baiat sa vina, sa imi i-a comanda. Am observant ca dureaza asa ca mi-am scos cartea de romana din chiozdan si am inceput sa citesc, din pacate nu m-am putut releaxa prea mult, deoarece o fata inalt si machiata foarte strident s-a asezat in fata mea.
-Buna ! zise necunoscuta . Ma numesc Jennifer Sacaro, tu trebuie sa fi ... fata cea noua, Abby .
-De unde sti ?
-Pai pentru ca toata scoala vorbeste despre cum ai turtit-o pe Ashley pe holul liceului, iar apoi ai fost aruncata in zapada ca o carpa folosita ...
-Uff , sunt un dezastru imens . Apropo ma numesc Abby Marano .
-Locuiesti in camin sau ai si tu o familie bogata care are un intreg castel ?
-Eh as vrea eu ... Locuiesc in camin, parintii mei m-au parasit aici cam acum doua zile cred . Si nu sunt plina de bani, ba chiar sunt falita si nici in campus nu mai pot sta pentru ca nu am bani sa platesc chiria .