Саарал үүлсээр тэнгэр бүрхэгдэж хүйтэн салхитай жихүүн тэр өдөр хар хувцас өмссөн 16 17 орчим настай охин эр эм 2 хүний зургыг харан сууна. Охины нүдэнд гомдол шанлалын харц тодрон.Хагас жилийн дараа:
Аав ээжийгээ алдаснаас хойш тэр ганц ч дусал нулимас дуслуулаагүй юм.Учир нь түүнд уйлаад суух зав байсангүй. Өглөө хичээлдээ явж өдөр нь ажил хийж хоолоо залгуулдаг байв. Одоо тэр 17 хүрсэн том охин.Байшинаа зарж жижигхэн байр түрээслэн амьдарч байгаа билээ.
Өглөө хичээлдээ яаран гархад хаалган дээр Мэдэгдэх хуудас наасан байв.Уншаад ч хэрэггүй.Мөнгө өгөхгүй бол хөөх мэдэгдэл байсан юм.Хамгийн их цалин олдог байсан шөнийн цэнгээний ажлаас нь сургуулийнхан playboy сурагч болох Сэүн ,сургуулийнхаа алдарт я"хан Мина нараас болж хөөгдсөн юм.Түүнд энэ сард өгөх мөнгө байхгүй учир байраа сулалхаас өөр сонголтгүй аж.
Сургууль дээр:
:АНСү"эргэж харах"
Би:Өөө Жиэ сайн уу? -Жиэ бол Ансүгийн хамгийн сайн найз.Бүгд миний эсрэг байхад тэр л миний талд байсан цорын ганц дотны хүн билээ-
Жиэ:Мхн Би өглөө түүнтэй үүдэнд таарсан "инээх"
Би:Хэн?
Жиэ: ийш тийш харж байгаад чихэнд Кай гэж шивнэн
Би:воо тиймүү тэгээд тэр яасан "мэдээж шүү дээ тэр минь Кайд дуралчихсан шүү дээ"
Жин:Сонаг тэвэрчихсэн явж байсан "санаа алдах"
Би: Битгий сэтгэлээр уналдаа тэр чинь playboy Kai шүүдээ
Жиэ:Тэр тусмаа тэр намайг тоох ч үгүй
Би:Алив ээ хонгор минь хичээлдээ орцгооё
Өөр нэг газар
"ххалга тогших"
:Ор2
-эзэнтээн олчихлоо Үн Сэн ахлах сургуулийн 2-2т сурдаг юм байна.
:2-2 гэхээр Сэүгий анги байх нээ
-тиймээ эрхэм ээ
:тархаар нь аваад ирээрэй Аан тийн сэүнд харагдаж болохгүй шүү "инээх"
~За сайн уу хүмүүсээ алдарт мурайч Ансү нь байна энэхүү өгүүлэг маань цөөхөн хэсэгтэй учир гялс оруулж дуусагчихаад өмнөх өгүүлэгүүдээ дуусгах болно.Хамт байгаарай баярлалаа ^_^~
YOU ARE READING
Гэрээт хурим
RomanceМин Ансү У Сэүн 2 Өвөө нарынхаа амлалтын дагуу ахлах сургуульдаа хуримаа хийх ёстой болно Тэд цаашдаа яах бол?