Хоёр

24 5 1
                                    

Хичээл орсоор орсоор ашгүй нэг юм сүүлчийн хонх дуугарлаа. Жиэ сургууль дээр үлдэж харин би ажилруугаа явахаасаа өмнө гэрээрээ орох санаатай байж байтал урд нэг хар машин ирж зогслоо.Дотроос нь миний хархыг ч хүсдэггүй хүмүүс гараад ирэв. Миний царай шууд хувиран муухай харан зөрөх гэтэл Мина гийн хэлсэн үг зогсоов.
Мина: Ахх ийм сайхан өдрийг нэг муу гуйлгачин харж эхлүүлээд байхдаа яадаг байна.
'''энэ үгийн сонсоод хамаг уур хүрч шууд л байрандаа зогсон муухай харж байгаад хараах гэсэн боловч цаг бага байсан болохоор шууд "' явах гэтэл дахин нэг хар машин ирж зогсон дотроос нь 4хүн гарч ирнэ Сэүн бид 2ыг 2 талаас нь сугадаад машинд хүчээр суулгав. Би бүүр нэг шоконд ороод гайхан хажуу тийшээ хархад Сэүн хамаг байдгаараа хөмсгөө зангидан сууж байв. Бид 2ыг дахиад л чирсээр нэгэн том кампанируу дагуулан оров. Лифтэнд суухад би амандаа мэдэх бүх мааниа уншиж байхад Сэүн бүүр муухай царайлан явж байв "Захирал" гэсэн бичигтэй нэг том хаалгаар оруулахад  цонхоор юм харан нэг хүн зогсож байв. Тэр хүн эргэж харан инээхэд Сэүн •Аав• гэж хэлэх нь сонсогдов.
Аав О.О

Тэр хүн бид 2ыг урдаа суулган Сайн уу? Ансү гэв
Ансү: Сайн сайн байна уу?
-:Тэгэхээр намайг У Жонсуг гэдэг Сэүний аав нь
Ансү: Аан Сайн байна уу? Гэхдээ надаар яах гэж байгаа юм бол
-:..Т
Ансү: Хэрвээ та Сэүний найз охинтой уулзах гэж байгаа бол хүн андуурчээ Би Сэүний найз охин бишүү
-: Үгүй ээ Би таньтай уулзах гэж авчирсан юм.Ууган зүгээр л авчрах ёстой байдал Манай хүмүүс хэтрүүлжээ.Тэглээч Сэүн хүнтэй үерхдэггүй юмаа.
Ансү:Айй гээд хажуу тийшээ хартал Сэүн юу ч болоогүй аятай зүгээр л сууж байв. Ууган гээд үг хэлэх гэтэл
Сэүн:Гол зүйлээ хэлээ би Ансүд юу ч хэлээгүй байгаа гэв. Бас нэг шок би юу мэдэх ёстой гэж О.О юуг?
-:Аан Жоохон ёс алдлаа эхлээд хэлэхэд би өөрийгөө танилцуулсан 2т гэвэл танай аав надад маш их хэмжээний өртэй харин чи тэрийг төлөн гэвэл насаараа ажил хийгээд ч дийлэхгүй харин надад чамайг өрөө төлж дуусгах нэг санаа байна. Би анхааралтай сонсож байгаад сүүлийн •Чи Сэүнтэй гэрэл• гэдэг үгийг сонсоод зүгээр л шоконд оров.
Үг ч хэлж чадаагүй байхад мэдээж тодорхой хэмжээнд урьдчилгаа байгаа хүссэн дүнгээ хэл гэв.

Ваат юу вээ би бүүр өөрийгөө яг мина шиг мэдэрч байв. Муухай санагдан Сэүн рүү хартал тэр юу ч болоогүй аятай зүгээр л сууж байв.
Ансү: За уучлаарай гэхдээ надаа наадах чин хамаагүй Манай гэр бүл аль дээр нас барсан харин надаа наад мөнгө чинь үнэхээр хэрэггүй би өөрөө хичээгээд төлчих болохоор ингээд би явлаа ажлаасаа хожигдох гээд байна гэж босоод явах гэтэл
Сэүний аав:Тэгвэл яг одоо 30сая вон эхний ээлжид төлөх болох нь дээ гэь
Би-Надад бодох хугацаа хэрэгтэй байна.
С.Аав-Тэгэлгүй яахав орой 8цаг гээд манайд уулзацгаая жолооч явуулна
Би-хэрэггүй б..
С.Аав цаг явж эхэллээ нааштай шийдвэр гарган гэж найдаж байна.
СЭҮН юу хийгээд байгаа юм хүргэж өг.
Сэүн-заа ааваа гэж хэлэн Ансүг дагуулан гарав.

Сэүхий машинд юу ч ярихгүй чимээгүй явна.
Одоо яах вэ юу хийх үү ямар шийдвэр гаргах уу? Аа чинча гэж яах вэ?
Сэүн:одоо 4болж байна. Чамд 4цагийн хугацаа байна. Зөвлөхөд манай аав заавал хүссэн хариултаа авж байж л салдаг болохоор зөвшөөрсөн нь дээр шүү
Би-Тэгээд чамтай гэрэл гэж үү
Яасан чи надтай гэрлэмээр байгаа муу?
Сэүн-Яахав яагаад болохгүй гэж Сургуулийн хамгийн хэрсүү охин хэр халуухан болохыг мэдмээр л байна шдэ гээд гуйн дээр гараа зөөлхөн гүйлгэхэд
Ансү-битгий давраад бай гэж хэлэн гарын түлхээд цонх руу харна суухад Сэүн шоглох аятай инээн. Удалгүй Ансүгийн гэрийн гадаа ирэхэд Ансү гэр лүүгээ орох гээд буухад Сэүн орой 7:20гэхэд бэлэн байж байгаарай гэж хэлээд шууд яваад өгөв.
Ансү өрөөндөө эргэлдэн яах учраа олонх гэж зовон ус уух гээд хөргөгчөө онгойлгоход хаалган дээр нь ус , тогны төлбөр мөн өөрийн сургуулийн төлбөр гээд бүгд байлаа
Санаа алдан яахаа мэдэхгүй сууж2 нэгэн шийдвэр гарган цаг хархад 7болж байв гялс усанд орон хувцсаа өмсөөд дуусахад танихгүй дугаараас гараад ир гэсэн байв Цаг хархад яг7:20болж байв. Гэнэт гайхан Сэүн яаж манай гэр болон миний дугаарыг мэддэг байна. Сонин юм даа гэж бодон Сэүний машиныхаа гадаа зогсож байхыг харан Баячууд ондоо юмаа гэх бодол төрөн Сэүн хаалга онгойлгож өгнө Ансүг суухад хаалгыг нь хаана суув.
Ансү- боловсон зан гаргах хэрэггүй дээ гэхэд
Сэүн-Эхнэртээ сайхан хандах хэрэгтэй гэж хэлхэ Ансү нүдээ эргүүлэхэд Сэүн зүгээр л инээв.
Тэд ирцгээн машинаасаа буухад бүүр үнэхээр сүрдмээр том байшин байв.
Дотогшоо орход бүүр гүн шоконд оров
С.Аав - за шийдвэрээ
Гэхэд Ансү-шийдэмгийгээр за яахав болж байна харин хэд хэдэн болзолтой шүү

~~~

Гэрээт хуримWhere stories live. Discover now