Глава 23

36 1 0
                                    


-И какъв е плана ?
-Чувствам се като част от спец частите,хихи
-ДЖЕНИ !!!
-Ок,де. Тази вечер ще бъде на някакво парти,оргянизирано от неговата компания. Всички важни клечки ще са там дори Кмета.
-А как се предполага,че аз-важната клечка ще вляза вътре ?
-Използвай чара си.
-Моля ?
-Е,имам и покана.
-Джени...
-От колко часа е това събитие ?
-20:30 и обикновено продължава до 23:45 и след това се пренасят в някакъв долнопробен бар,но само отвън изглеждаше така...
Спрях да я слушам...И то не защото не исках да чуя цялята история,а защото я знаех много добре. Бях минала през всичко това и вече знаех как действа този мръсник...Но имаше частица...Не частица,а част,която отново го желаеше,ревнуваше го и искаше да го гледа как ври в море от лава...
-Какво ще облечеш ?
-Моля ?
-Къде отиде ? Не ме ли слушаш ?
-Слушам те. Ще видя какво имам в гардероба и ако не ми хареса нещо,ще птида на пазар.
-Хах Че на коя жена ѝ е харесвало нещо в гардероба ?
-Това е толкова клиширано....и вярно.
-Добре,аз ще те оставям и ще се чуем по-късно,за да съм сигурна,че няма да избягаш като булката-беглец.
-Имай ми малко доверие.
-Имам ти !
Тя ме целуна бързо по бузата и замина по задачи поставяйки на мен една невъзможна за изпъпнение задача. Как да го направя ? Да се преструвам и в същото време да държа емоциите си в покой знаейки,че е бил с други и че го в правил уж толкова интимно с всяка срещната и в същото време да знам,че просто е там...до мен...близо.
-Заповядайте сметката...О,това си ти !
- Ти ! Тук ??


Извинявам се за грешките...

Удоволствие или болка?Место, где живут истории. Откройте их для себя