*KARAKTER TANITIMI*

122 2 0
                                    

Alara Sezgin:18 yaşında.Annesi o küçükken öldüğü için babası onları terk etti.Abisiyle yaşıyor.Ailevi durumları yüzünden maddi durumlarında sıkıntı var.Bu sene yeni bir özel okula başladı.Hayata pozitif bakmaya çalışıyor.Abisine çok düşkün,köpeklere ve pizzaya bayılıyor. 


Mert Çelik:19 yaşında.Babası bir psikopat olduğu için annesi onları terk etmişti.Ablası şu an Amerika'da yaşamaktadır,birkaç gün sonra Türkiye'ye geri dönecektir.Ablasını koruyup sevmektedir.Köpeklere aşıktır.Ayrıca tek gecelik takılır ve gerçek aşka inanmaz.


Görkem Sezgin:21 yaşında.Annesi ölüp babası onları terk ettiğinde kardeşini büyütüp ,okutup ve korumak tek görevi olmuştur.Okulunu dondurup,yeni bir hayata başlamak için kardeşini yeni bir okula vermiş kendinede yeni bir iş bulmuştur.

Pelin Çelik:20 yaşında.Ailevi durumu yüzünden Amerika'da eğitim alıyor.Bir kaç güne Türkiye'ye dönecek.Tasarım konusunda çok yeteniklidir ve çocukluğundan beri tasarımcı olmak istiyor,ayrıca vejeteryandır


Aslı Akkoç:18 yaşında.Normal bir ailenin tek kızıdır.Alışveriş hobilerinin arasındadır.
Hayvanlara ba-yı-lır


Batu Demir:19 yaşında.Anne ve babası ayrıdır,küçük bir kız kardeşi vardır.Tek gecelik takılır,gerçek aşka inanmazdır


Sarp Akın:19 yaşında.Eskiden mertle çok yakınlardı,ama şirketlerini batırmaya çalıştıkları için araları bozuldu.Amacı Mertin hayatını maffetmek,ama Mertin bundan hiçbir haberi yoktur.


Berke Kaya:19 yaşında.Onun için herşey yemek ve Teen Wolf🖤
Alaranın bebeklik arkadaşı,acayip yakınlar yani hamburger ve patates gibiler.

Seda Özad:18 yaşında.Tam bir sürtük.Hobisi tek gecelik takılmak,fobisi tek gecelik takılamamak.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin