Selammmm ilk kitabimdir anlayis gosterin lutfen
Bir acılı sabah ile uyandım. Simsiyah odadaydım. Hemencik anlamıştım kendi evimde olmadığımı. İçerden sesler geliyordu. Yataktan doğrulup kapıya koştum. Kulağımı kapıya dayadım. İçeriden garip garip sesler geliyordu. Pek bir şey duyamamıştım.
Kapıyı açmaya çalıştım. olmadı. Korkuyordum. Ayna vardı. Dolapta ayna. Koşarak kendime baktım. Berbat haldeydim.Makyajım akmış. Kollarımdan bileğime kadar çizikler, yaralar vardı.
Bileğimdeki kanı izliyordum aynı sen gibiydi.
Daha ne olduğunu anlamadan akıp gidiyor.
Ölüm nefes kadar yakındır
Ölüm her şeyin yeni bir başlangıcıdır.
Her sabah kalktığında,
Bu gün öleceğim diye başla.
Ve gün geçtikçe ölüyoruz. Ölüm fısıltısı peşinde.
Bu da neydi? Saçma sapan şiir. Şiir değil de ölüm belki bir insana yakındır?
Merdivenden ayak sesleri geliyordu. Bende o anlık hemen yatağa girdim.Korkudan burnumun hizasına getirdim yorganı. Korkuyordum.. Hemde çok. Kapının kolu aşağıya indiğinde, birisi çıktı. Siyah saçlı, beyaz tenli idi. Korkuyorum. Bana yaklaştı, Yatağın yanına çöktü ve elinin tersiyle yanağımı okşamaya başladı.
''Çok korkuyorsun değil mi Min Ah? Saat kaç Min Ah?'' Korkuyordum. Cevap bile veremiyordum. Sadece titriyordum. Sözünü tekrar yeniledi;
'' SAAT KAÇ MİN AH?!'' Bağırmasıyla boynundaki damarlar belli oldu ve o anlık karşıdaki duvardaki saate baktım.''İ-iki.'' kekelemiştim? Lanet olsun! Arkasından bıçak çıkarttı ve bana göstermeye başladı.
''İyi uykular Min Ah. Rüyanda beni gör canım.'' deyip bıçağı bana batırdı.
SONRASI KARANLIK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM SAATİ
SonstigesGenç kız gece saat 2 olmadan yatmak zorundadır. Eğer yatamazsa ölür. Peki bu genç kız, 2 olmadqn uyuyup hayallerini gerçekleştirebilecek mi? Hayaki Güney Kore'ye gidip Bts den Suga ile tanışmak...Peki tanışabilecek mi?